Skocz do zawartości


  • Podobna zawartość

    • Przez Cooper
      Witam,
      po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.
      Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK
      Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.
      Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...
       
      Pozdrawiam Artur
    • Przez mirekch65
      Proszę Was o pomoc.
      Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
      W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
      Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
      Presta 1.6.1.11
       
    • Przez pogodno_69
      Dzień dobry

      Mam Prestę 1.5.6.2.

      Presta ma dwa oznaczenia zamówień, literowy {order_name} i cyfrowy {id_order}. Chcę używać tylko cyfrowego {id_order}.
      W kilku miejscach nie udało się go zamienić:

      {order_name} zamiast {id_order} mam w:

      * formularzu kontaktowym na stronie "Kontakt" (patrz załącznik)
      * historii zamówień klienta w jego panelu
      * podsumowaniu zamówienia przy płatności przelewem (patrz załącznik)

      Z góry dziękuję za pomysły, jak zmienić te ustawienia.

      Pozdrawiam
       
    • Przez pogodno_69
      Dzień dobry
       
      Mam Prestę 1.5.6.2, szablon własny.
      Chciałbym dokonać zmian w procesie składania zamówienia.
      Jak widać na załączonym obrazku, przy adresach brakuje słowa "NIP" (3 linijka od dołu) oraz "tel.", zarówno przy telefonie głównym, jak i pomocniczym (2 oraz 1 linijka od dołu).
       
      W jakim miejscu można by dokonać tych zmian? Czy wpłynęłoby to na otrzymywane przez sklep i klienta wiadomości o nowym zamówieniu. W szablonie maili użyte są {delivery_block_html} oraz {invoice_block_html}.
      Czy zmian trzeba dokonać w classes/PaymentModule.php?
       
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×