Skocz do zawartości
Darek1983

Czat na żywo do sklepu Prestashop Moduł

Rekomendowane odpowiedzi

Czat do sklepu Prestashop.

Nasze rozwiązanie umożliwia znakomitą obsługę klienta poprzez czat na żywo oraz akcje automatyczne, gdzie po odpowiedniej  konfiguracji czatu, sam automatycznie wychodzi z inicjatywą pomocy klientom.

  1. Lepsza obsługa klienta co przełoży się na sprzedaż
  2. Możliwość dostosowania wyglądu
  3. Akcje automatyczne
  4. Wirtualny asystent - prowadzącego rozmowy z klientami i odpowiadający na ich pytanie 24h na dobę.


Na każde urządzenie:
- Czat i panel dostosowany do przeglądarek na urządzeniach mobilnych
- Integracja z Google Hangouts i otrzymywanie powiadomień o nowych rozmowach
- Aplikacje desktopowe dla systemów Windows, Linux oraz MacOS
- Aplikacja mobilna dla systemów Android

Plik do poprania modułu oraz instrukcja krok po kroku instalacji  w poniższym linku:

https://www.callchat.pl/strona/pomoc/live-chat-plugin-prestashop

Wersja darmowa zawiera:

- dowolnie dużo domen

- dowolnie dużo konsultantów (2 online)

- dostosowanie wyglądu i automatyzacja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 791
    • Postów
      37 110
×