Skocz do zawartości
Damianos87

Brak powiadomień email dla sprzedawcy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam dosyć spory problem, mianowicie nie otrzymuje na skrzynkę administratora powiadomień o nowych zamówieniach.

Posiadam Prestashop w wersji 1.7.3.0, zainstalowałem moduł Mail Alerts, skonfigurowałem pocztę SMTP, skrzynka jest na serwerowa.

Do klienta docierają ładnie wszystkie informacje o zamówieniach czy zmianie statusów zamówienia natomiast do administratora już nie.

Próbowałem już wszystkiego i zero rezultatów.

Bardzo proszę o pomoc i jakieś rozwiązanie, ponieważ dla mnie te powiadomienia są dość istotne.

Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Netteria.NET
      Firma Netteria.NET oferuje szeroki zakres usług wsparcia dla sklepów zbudowanych w oparciu o PrestaShop. Oferujemy między innymi:
      Wsparcie
      Doradztwo w wyborze rozwiązań eCommerce, serwis sklepów internetowych, (stałe wsparcie techniczne), wsparcie i gwarancje po wykonanym projekcie sklepu. Projektowanie modułów dla prestasop.
      Projektowanie nowych modułów, według ustaleń, dostosowanych do indywidualych zadań, modernizacja oraz aktualizacja działajacych modułów, moduł - niezależny skrypt. Modyfikacje kodu sklepu.
      Wszelkie modyfikacje kodu źródłowego skryptu prestashop, modyfikacje kodu szablonu sklepu internetowgo, naprawa sklepów prestashop, naprawa sklepów "po włamaniu", aktualizacja skryptu do wyższej wersji, optymalizacja (SEO) pod wyszukiwarki internetowe, optymalizacja wydajności działania sklepu. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania na temat modyfikacji, rozszerzeń, wsparcia, oraz naprawy dla sklepów prestashop.
      Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: Prestashop - naprawa i pomoc
      Oferujemy również kompleksowe  wsrożenia sklepów PrestaShop - Budowa sklepów internetowych opartych na PrestaShop
       
    • Przez Luks
      Dołącz do największej ekipy specjalistów PrestaShop w Polsce! 
      Pod skrzydłami Waynet - platynowego partnera PrestaShop - pomóż w rozwoju eCommerców opartych na tym systemie w Polsce i za granicą. 
      Do Twoich obowiązków należeć będzie:
      -Doprecyzowanie zakresu zadań zlecanych przez klientów
      -Opisywanie zadań programistom i koordynacja ich pracy
      -Weryfikacja poprawności realizacji zadań przez programistów
      -Doradztwo klientom w zakresie możliwości systemu PrestaShop
      Wymagania:
      -Doświadczenie w pracy z PrestaShop
      -Doświadczenie w pracy z klientami i programistami
      -Umiejętność analizy wymagań klienta i przekładania ich na funkcjonalności PrestaShop
      -Umiejętność prowadzenia podstawowych testów funkcjonalnych
      -Zdolność do pracy z wieloma klientami
      -Język angielski (lub inny język obcy)
      Oferujemy:
      -Stałą pracę w biurze w Krakowie
      -Wynagrodzenie do 6000 zł netto B2B (także możliwość UoP lub zlecenie)
      -Szkolenia wewnętrzne z IT / eCommerce / PrestaShop 
      -Dobrze zorganizowane środowisko pracy 
      Prosimy o zgłoszenia na: rekrutacja@waynet.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie swojego doświadczenia z PrestaShop i z IT.
    • Przez Bartosh
      Witam,
      Natrafiłem na bardzo dziwny przypadek i może ktoś się z nim już kiedyś zmagał i zna rozwiązanie problemu, bo ja powoli zaczynam rozkładać ręce :(
      Dokładniej chodzi o to, że mimo ustawienia rabatu danemu produktowi w cenie specyficznej (zal1.jpg), na sklepie wyświetla on uparcie cenę bazową - niezależnie jak ustawimy cenę specyficzną w panelu. 
      Wiem na pewno, że nie jest to wina templatki - przełączałem widoki na różnych templatkach - także na bazowej presty i nadal był problem. Najgorsze, że problem pojawił się nagle, wszystko działało na wielu produktach i nagle dla nich wszystkich przestało wyświetlać ceny po rabacie. Dodam, że nie były instalowane żadne dodatki w tym czasie, które ewentualnie mogłyby spowodować posypanie się czegokolwiek.

    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 666
    • Postów
      36 875
×