Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z zarejestrowaniem konta w moim sklepie mianowicie po wypełnieniu wszystkich pól wymaganych do rejestracji konta email, nazwa, hasło itp i kliknięciu w przycisk zarejestruj totalnie nic się nie dzieje brak jakiegoś przekierowania czy coś, konto nie jest zarejestrowane i nie da się przez to zalogować. 

Bardzo bym prosił o jakąś poradę co mam zrobić aby rejestracja znowu była możliwa.

Pozdrawiam 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Przepraszam jeśli zadałem głupie pytanie ale w jakim katalogu powinien być plik odpowiedzialny za edycję tego formularza ew jak ten plik powinien się nazywać ? 

Jest to moja pierwsza strona którą administruję, nie mam zbyt dużego doświadczenia i rozeznania w tym temacie. 

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kiedy wybieram zbadaj element pokazuje mi że są błędy 

Mixed Content: The page at 'https://dent-r.pl/logowanie?back=my-account' was loaded over HTTPS, but requested an insecure stylesheet 'http://fonts.googleapis.com/css?family=Lato:400,100,300,300italic,700,900'. This request has been blocked; the content must be served over HTTPS.

Uncaught TypeError: jQuery(...).bxSlider is lbum.js:155 not a function

czy to znaczy że plik wymagający ingerencji znajduje się w /themes/lbum/js ? 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ok udało mi się znaleźć linijkę która robi całe zamieszanie 

{hook h='PShowConditionsGetConditionRegister'}

po usunięciu jej rejestracja działa lecz usuwa się checkbox z rodo oraz grupą zawodową 

nie wiem co za bardzo z tym zrobić

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli usunięcie tej linijki sprawia że formularz zaczyna działać, oznacza to że jest błąd tego modułu który dodaje te opcje, w pierwszej kolejności sugeruję zgłosić to do autora modułu.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta