Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przejąłem sklep i jest w nim dość dziwny błąd. Mianowicie w panelu administracyjnym w karcie produktu przede wszystki ciągle kręci się loader na przyciskach "zapisz i zostań" oraz "zapisz". Kombinowałem już cały dzień i szukałem po necie i nie znalazłem rozwiązania. Dotatkowo jak nawet uda mi się uaktywnić tak na wydrę te przyciski to mimo że dostaję komunikat że zamiany zostały zapisane to owe zmiany się nie zapisują. Ponad to w zakładce "zdjecia" i "załączniki" nie pokazują mi się one choć produkt ma je przyporządkowane.

Znalazłem błąd JS który pokazuje się przy wczytywaniu strony produktu pod adminem

SyntaxError: expected expression, got ','

Dodam że ten błąd występował w weresji 1.6.1.1 i myślałem że może aktualizacja do 1.6.1.20 to rozwiąże ale niestety nic z tego:(

Ręce mi opadają. Będę wdzięczny za wszelką podpowiedź i wskazówkę

 

pozdrawiam

Sławek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się dogrzebałem i może to będzie to.  W pliku form.tpl w $('#file').fileupload({ ... jest post_max_size i wygląda na to że podaje pustą wartość. I z tego powodu jest taki babol maxFileSize: , co oczywiście powoduje błąd. Wywala więc to zakładkę fotek i załączników i nie kończy XHR  więc buttony się kręcą. Oczywiście to kręcenie wyeliminowałem w prosty sposób no ale to nie załatwia sprawy bo nie mam załączników i fotek do produktu w edycji. Zaraz przekoduje i dam znać czy to to:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie ten plik ale myślę że ten problem. To musi się gdzieś dynamicznie generować idąc z kontrolera:

$('#file').fileupload({
			dataType: 'json',
			async: false,
			autoUpload: false,
			singleFileUploads: true,
			maxFileSize: , <--- TU WIDAĆ BŁĄD
			start: function (e) {
				file_upload_button.start();
				$('#file-upload-button').unbind('click'); //Important as we bind it for every elements in add function
			},
			fail: function (e, data) {
				$('#file-errors').html(data.errorThrown.message).parent().show();
				$('#file-files-list').html('').parent().hide();
			},

Muszę jeszcze pogrzebać choć łeb mi pęka po całym dniu.

Oczywiście jak się uda rozwiązać to napiszę bo może komuś też kiedyś się przyda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez pat2
      Witam,
      obecnie chciałem przyspieszyć sklep, jednak po włączeniu pamięci podręcznej jeden moduł który powinien pojawiać się tylko na stronie głównej (chodzi o banery - załącznik 1) pojawia się również w kategoriach, koszyku, realizacji zamówienia. Czasami te banery w ogóle się nie pojawiają nigdzie po wczytaniu strony. Ten problem nie występuje po wyłączeniu pamięci podręcznej. Co powoduje taki problem i w jaki sposób mogę to naprawić ?
       
       
       
    • Przez Cooper
      Witam,
      po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.
      Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK
      Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.
      Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...
       
      Pozdrawiam Artur
    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
    • Przez Inexo
      Witam,
      Poszukuję rozwiązania dla presty 1.6
      Chodzi mi o to by wyciągnąć z presty dane statystyczne, które mówią:  który klient kupił określony produkt.
      Czyli np. wybieram produkt i pokazuje mi który klient go zakupił.
      Niestety nie dostrzegam (chyba że nie widzę) takiej opcji w standardowych statystykach presty.
      Czy istnieje taki moduł lub inne rozwiązanie, które dostarczy mi owych informacji?
      Za pomoc z góry dziękuję
    • Przez Konndziu
      Witam i proszę o pomoc. Przy dodawaniu produktu po 10 sekundach pojawia się taki komunikat:

       



       

      Dzieje się tak zapewne z powodu owej zakładki w panelu dodawania produktu:

       



       

      Pytanie - jak zlikwidować tę zakładkę w dodawaniu produktu ponieważ myślę, że jest ona powodem błędu przez który nie da się tych produktów dodawać. Dodam, że w pliku AdminProductsController.php który z tego co kojarzę jest odpowiedzialny za dodawanie produktów w panelu admina nie ma żadnej wzmianki o owej zakładce więc jakim cudem jest ona w tym panelu? Doszedłem do informacji, że jest to element pluginu SimpleBlog od PrestaHome - ale żaden taki plugin nie jest zainstalowany na moim sklepie oraz nie ma żadnego śladu w plikach po takim pluginie.

       

      Błagam o pomoc. Pozdrawiam

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7627
    • Postów
      36737
×