Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześc wszystkim,

Uruchomiliśmy kilka dni temu naszą aplikacje, która jest platformą do budowania locatorów takich jak store locator, czy place locator. Aplikacja jest całkowicie darmowa i tylko niektóre add-ony do niej są płatne.

Dzięki NearPlace stworzysz lokalizator miejsc lepszy niż Google Maps i inne aplikacje w 5 minut zupełnie za darmo, beż żadnych limitów wyświetleń, czy miejsc. Także przy rejestracji nie wymagamy karty kredytowej.

Osoby, które chcą otrzymać 3-miesięczny trial o wartości 300$, proszę o prywatną wiadomość.

demo naszej aplikacji:
https://demo.nearplace.com/on-page/locator.html

przykładowe wdrożenia:
https://www.vox.pl/o-marce
http://www.rosenthal.pl/

Rejestracja:
https://nearplace.com

Jeżeli mielibyście jakiekolwiek problemy z instalacją naszego rozszerzenia to pisać do mnie lub do supportu na stronie, na pewno pomożemy . Co prawda mamy też artykuł o tym jak dodać roszerzenie Nearplace do PrestaShop, ale jest w języku angielskim.

Byłoby fajnie jeżeli także napisali jakieś wskazówki co wam się podoba, a co nie i co ewentualnie byście dodali do naszej aplikacji. Dzięki temu projekt będzie coraz lepszy . 

Z góry przepraszam jeżeli temat został utworzony w złej kategorii, lecz własnie ta wydawała mi się najbardziej powiązana z naszą aplikacją.

Pozdrawiam,
Piotr z Nearplace.
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez MattG
      Cześć,   Poszukuję rozwiązania umożliwiającego wyciągnięcie bardziej zaawansowanych statystyk produktów a dokładniej najlepiej sprzedających się produktów ale wraz z ich kombinacjami. Dla przykładu - mamy sklep z butami, chciałbym wyciągnąć najlepiej sprzedające się buty wraz z kombinacją (np. buty X, kolor czerwony i rozmiar 40).   Widzę tutaj dwie możliwe drogi dotyczące funkcjonalności:   1. wglądu w poszczególny produkt i widzę statystyki sprzedaży kombinacji   2. wglądu w statystyki wszystkich produktów wraz z ich kombinacjami w formie listy, np. lista wyglądałaby w następujący sposób -   POZYCJA 1. Buty X, kolor czerwony, rozmiar 40 - liczba sztuk sprzedanych - 100,   POZYCJA 2. Buty Y, kolor zielony, rozmiar 39 - liczba sztuk sprzedanych - 90,    POZYCJA 3. Buty X, kolor czerwony, rozmiar, 41 - liczba sprzedanych - 80     Znajdę jakieś rozwiązania pozwalające zrealizować punkt 1 lub 2? Mogą być to oczywiście zupełnie oddzielne moduły.       Pozdrawiam i z góry dziękuję.
    • Przez tomasz16
      Wykonam sklep internetowy oraz strone www dla Twojej firmy.
      więcej informacji udzielę poprzez e-mail.
      Odpowiadam szybko.
      moje portfolio : tomaszkoksanowicz.pl
      e-mail: t.koksanowicz@gmail.com
    • Przez kazunarii
      Witam serdecznie,
       
      Chciałbym prosić o zdanie bardziej doświadczonych użytkowników, którzy mogliby coś powiedzieć na temat tego sklepu, czy wszystko wyświetla się poprawnie, czy coś należy poprawić / zmodyfikować aby był jeszcze bardziej funkcjonalny?
       
      http://medpak.com.pl
    • Przez lookandsail
      Witam (uwaga długi post),  
       
      jak w temacie, poszukuję firmy lub doświadczonego programisty, który może wykazać się minimum 10 pełnymi wdrożeniami/sklepami, które są aktywne i potwierdzają doświadczenie takiej firmy/osoby. Kolejnym wymogiem to podpisanie umowy i fakturowanie prac. Jednym słowem, poszukuję doświadczenia. terminowości i profesjonalizmu, nauka i błędy nie wchodzą w rachubę przy tym zleceniu. 
       
      Prace polegałyby na kilku etapach, stworzeniu paru sklepów ale działających na jednej bazie danych i jednym panelu do zarządzania (chyba, że w trakcie rozmów okaże się ten pomysł jest pozbawiony sensu - do dyskusji). Kilka różnych domen, niektóre nawet w 3 językach, oferujące różny a czasami ten sam asortyment. Instalacja na naszym serwerze, roczny suport i aktualizacja oprogramowania i dodatków. Po stronie firmy wdrażającej pełny pakiet 
      Etapy wyglądały by następująco
       
      1. Stworzenie a raczej przeniesienie działającego sklepu Opencart z bransoletkami w polskie ramy. Posiadam pozwolenie, bazę danych csv i dostęp do źródeł. Chciałbym aby nasz sklep działał na tym samym szablonie graficznym co strona włoska z małymi zmianami detalicznymi. Wstępnie chciałem aby zrobić kopię działającego sklepu włoskiego Opencart 1 do 1 bo posiada od strony kupującego wszystko czego nam trzeba, ale otrzymałem informację, że będzie w przypadku tej platformy problem z pełną integracją  dodatków administracyjnych dostosowanych do polskich potrzeb np takich jak integracja z Allegro, UPS, GLS, Inpost i B2B.  W związku z tym pojawił się pomysł aby oprzeć ten sklep na Prestashop, który ponoć takich ograniczeń nie ma. W planach dodanie jest do sklepu kolejnych paru marek z bransoletkami dlatego trzeba przemyśleć od początku jak się do tego przygotować. Listę dodatków administracyjnych jaką potrzebujemy załączam poniżej wszystkich etapów. W sklepie będzie ok 100-150 produktów a każdy ma ok 5-7 rozmiarów czyli ilość rekordów to max 1000. Sklep początkowo działałby tylko w Polsce ale zaraz po ukończeniu chcemy wdrożyć wersje w 2-3 innych krajach na różnych domenach zagranicznych, asortyment ten sam, baza i panel ten sam ale różne języki i różne integracje z systemami wysyłek lokalnych, portalami społecznościowymi, etc...  Tutaj będzie się trzeba zastanowić jak to najlepiej rozwiązać ?
      http://www.constantinnautics.it/
      http://nauticalbracelets.co.uk/index.php?route=common/home
       
      2. Stworzenie sklepu żeglarskiego, responsywnego na wybranym szablonie graficznym lub indywidualnej grafice. Sklep działający tylko w Polsce, potem możliwe że jeszcze w 2 krajach, na pewno opis produktów w 2 lub 3 językach. Ilość produktów w bazie ok 1000. Specyfikacja działania do omówienia w późniejszym etapie, ale podobna do powyższego. W tym przypadku może być inna baza danych ale fajnie gdyby można było się do niego dostać przez ten sam panel administracyjny, choć nie jest to warunek niezbędny.
       
      3. Dodanie modułu zakupu produktu do 3-4 różniących się witryn www (inne domeny, inne produkty). Każda z witryn będzie prostą stroną responsywną opisującą dany produkt występujący w kilku wariantach kolorystycznych lub rozmiarowych z możliwością zakupu tego produktu online. Strony będą wielojęzyczne i niektóre występujące w 2 różnych krajach. Wskazane by było aby zamówienia i administracja odbywała się na tym samym panelu i bazie co powyższy sklep żeglarski. Serwisy banalnie proste ale od strony administracyjnej powiązane z allegro, ebay, portalami społecznościowymi, wysyłki międzynarodowe itp..    
       
      DODATKI I INTEGRACJE NIEZBĘDNE DO SKLEPU Z BRANSOLETKAMI 
       
      1. przystosowanie grafiki responsywnej z wybranego szablonu i wykonanie wszystkich niezbędnych elementów w tym banerów, ikon, etc Szablon taki jak strony wzorcowe z małymi zmianami. 
      2. import bazy danych z plików csv a jeżeli pliki te nie są wystarczające to wprowadzenie wszystkich produktów do bazy wg bazy produktów widocznych na powyższych stronach wzorcowych
      3. przystosowanie oprogramowania sklepu do polskich realiów czyli integracja:
      -  z allegro (możliwość wystawiania automatycznie wielu aukcji do zaprojektowanego szablonu bezpośrednio z panelu sklepu)
      - z płatnościami online przelewy 24, payyou
      - z przesyłkami UPS, GLS, poczta polska i inpost  (pełna integracja, listy przewozowe, śledzenie, automatyczny mail, etc...)
      - SEO - umożliwiającego uzyskać najwyższe pozycje przy każdym z produktów i zgodnie z wytycznymi google
      - wielojęzyczność (3 języki )
      - z systemem rozbudowanych statystyk, tak abyśmy wiedzieli jak klient lub oglądający do nas trafił (skąd), jakie produkty mają największą oglądalność, czas spędzony na stronie i produkcie, itp...
      - z portalami społecznościowymi (facebook, instagram, pinterest, google+) i kampaniami jakie będą na nich prowadzone, sklepy etc...
      - możliwość zmiany ceny w oparciu o daną kategorię produktów, danego produktu, klienta/loginu, walutę, obrotu,..  itp
      - możliwość wpisywanie cen netto lub brutto - różne stawki vat i automatyczne obliczanie przez system
      - integracja z porównywarkami cen, opineo itp
      - możliwość przy każdym produkcie ustalenia innego terminu dostawy, tak aby zmiany można było wprowadzać grupowo np w oparciu o daną kategorię, dostawcę itp..
      - moduł umożliwiający przypisywanie kuponów rabatowych do loginu
      - moduł umożliwiający kupienie vouchera do wykorzystania w sklepie
      - dostosowanie sklepu do wymogów giodo i rejestracja tam strony
      - roczny suport techniczny i roczna aktualizacja wszystkich modułów w razie pojawiania się aktualizacji 
      - moduł dla B2B umożliwiający zakupy hurtowe
      - moduł slidera
      - integracja z fakturownia.pl, kasą fiskalną 
      4. Instalacja na naszym serwerze i uruchomienie sklepu

      Poza tym specyfikacja dokładnie taka jaka jest na powyższych stronach z małymi zmianami detalicznymi (opis szczegółowy ustalimy przed podpisaniem umowy) 
       
      Sprawa dość pilna, szczególnie pierwszy etap. Rozpoczęcie prac najlepiej jeszcze w tym tygodniu. Pliki csv do wglądu. 
      W razie pytań  jestem do dyspozycji. Proszę pisać na priv  k.tarasiewicz MAŁPISZON gmail.com
       
      pozdrawiam
      Konrad  
    • Przez ZuzIlkow
      Hej,
      ostatnio od jednego z naszych Klientów otrzymaliśmy zlecenie wykonania strony w prestashop na wzór takich sklepów jak Smyk czy serwis Allegro. Szukamy wykonawcy dla tego zlecenia - może ktoś z Was byłby zainteresowany? Budżet do negocjacji a więcej szczegółów mozecie znaleźć tu: https://useme.eu/pl/jobs/wykonanie-strony-gownej-w-prestashop-16,21544/
      --
      W Useme aktywnie pozyskujemy Wykonawców jak i Zleceniodawców. Nasze usługi to również zagwarantowanie zapłaty od Klienta i możliwość wystawienie faktury bez zakładania firmy. Składanie ofert następuje bezpośrednio w naszym serwisie i jest całkowicie bezpłatne.
      W razie pytań zapraszam do kontaktu
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7617
    • Postów
      36706
×