Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

obecnie chciałem przyspieszyć sklep, jednak po włączeniu pamięci podręcznej jeden moduł który powinien pojawiać się tylko na stronie głównej (chodzi o banery - załącznik 1) pojawia się również w kategoriach, koszyku, realizacji zamówienia. Czasami te banery w ogóle się nie pojawiają nigdzie po wczytaniu strony. Ten problem nie występuje po wyłączeniu pamięci podręcznej. Co powoduje taki problem i w jaki sposób mogę to naprawić ?

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

moduł to: "WT Custom Html" tylko z banerami jest problem. Aktualnie mam wyłączoną pamieć podręczną dlatego strona wyświetla się prawidłowo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Mr_DiPi
      Mam następujący problem:
      Po włączeniu multisklepu chciałem edytować meta tytuł i metatagi nowej strony.
       
      Wchodzę sobie więc przez panel administracyjny -> SEO odnajduję stronę index, edytuje wpisując potrzebne treści zapisuję i..... nic się nie dzieje. Od strony panelu administracyjnego wszystko się zapisuje i wyświetla prawidłowo, a od strony frontoffice nie zmienia się nic.
       
      czyszczę cach, odpalam z odświeżeniem stronę, odpalam w trybie incognito.... i nic. Dalej w sklepie e-mobility wyświetlają się meta dane sklepu EDGE.
       
      Ma ktoś jakis pomysł?
       
      Linki:
       
      www.edge.shop.pl
      www.e-mobility.sklep.pl
    • Przez Mr_DiPi
      Mam taki oto problem,
       
      Po aktywacji multisklepu blok CMS zaczął dublować treści.
      Gdy tworzę nowy blok i dodaję do niego podkategorię w cms, sklep wyświetla mi nowy blok wraz z zduplikowaną kategorią.
      uyaj na screenie przykład:
       
      stworzyłem blok cms "1234"
      i dodałem do niego podkategorię "łyżwiarstwo figurowe"
       
      Moduł wyświetla ją podwójnie...
       
      Spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem?

    • Przez Cooper
      Witam,
      po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.
      Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK
      Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.
      Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...
       
      Pozdrawiam Artur
    • Przez pszemek
      Witam kolegów i koleżanki
      Mam prestę 1,6,1,5 i taki o to problem, presta działa sobie poprawnie na moim wewnętrznym serwerze, tylko jest problem z funkcją maili, po prostu mój serwer na różne konfiguracje nie reaguje na wysyłkę maili. Odpuściłem ten temat bo spędziłem nad tym dużo czasu i teraz moje pytanie brzmi czy jest jakiś sposób na odejście tego ? np. skrypt php przekierowanie na inny serwer gdzie jest i działa obsługa maili. Czyli sklep sobie działa na moim serwerze wewnętrzym a wysyłka maili by szła z innego zewnętrznego serwera jest to jakoś do ogarnięcia ? Jak tak to bardzo proszę o podpowiedź i naprowadzenie jak to zrobić
    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7652
    • Postów
      36668
×