Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.

Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK

Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.

Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...

 

Pozdrawiam Artur

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

aktualizowałem przez 1 click to upgrade na default-bootstrap v 1.0

jeżeli templetka to sam w niej nie pogrzebie bo się nie znam a nie chcę głupot narobić....

pozdrawiam Artur

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Cooper napisał:

nikomu nic nie przychodzi do głowy?

 

Ale co ma przyjść do głowy? - napisałem Tobie co jest  najczęstszą przyczyną tego typu problemów.

Nie podałeś linka do sklepu więc co z fusów mamy wróżyć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przepraszam,

nie pomyślałem, pisałem raczej do osób, które może miały podobny problem, nie trzeba się denerwować wystarczy napisać...

link do sklepu:

www.delikanpolska.pl

pozdrawiam Artur

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez pat2
      Witam,
      obecnie chciałem przyspieszyć sklep, jednak po włączeniu pamięci podręcznej jeden moduł który powinien pojawiać się tylko na stronie głównej (chodzi o banery - załącznik 1) pojawia się również w kategoriach, koszyku, realizacji zamówienia. Czasami te banery w ogóle się nie pojawiają nigdzie po wczytaniu strony. Ten problem nie występuje po wyłączeniu pamięci podręcznej. Co powoduje taki problem i w jaki sposób mogę to naprawić ?
       
       
       
    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
    • Przez mirekch65
      Proszę Was o pomoc.
      Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
      W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
      Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
      Presta 1.6.1.11
       
    • Przez Konndziu
      Witam i proszę o pomoc. Przy dodawaniu produktu po 10 sekundach pojawia się taki komunikat:

       



       

      Dzieje się tak zapewne z powodu owej zakładki w panelu dodawania produktu:

       



       

      Pytanie - jak zlikwidować tę zakładkę w dodawaniu produktu ponieważ myślę, że jest ona powodem błędu przez który nie da się tych produktów dodawać. Dodam, że w pliku AdminProductsController.php który z tego co kojarzę jest odpowiedzialny za dodawanie produktów w panelu admina nie ma żadnej wzmianki o owej zakładce więc jakim cudem jest ona w tym panelu? Doszedłem do informacji, że jest to element pluginu SimpleBlog od PrestaHome - ale żaden taki plugin nie jest zainstalowany na moim sklepie oraz nie ma żadnego śladu w plikach po takim pluginie.

       

      Błagam o pomoc. Pozdrawiam

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7616
    • Postów
      36705
×