Skocz do zawartości
skiracecenter

SSL nie działa na wszystkich stronach- problem z koszykiem przy protokole http

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z SSL.
 
Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl. 
 
Problem 
  1.  protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii.
  2. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:

 

Konsekwencje problemu:

Istota problemu:

Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  

Pytania:

Co zrobić, żeby

  1. Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https?
  2. Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka?
  3. Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?

 

Ustawienia programu:

  • PRESTA:
    • Włącz SSL  -----> TAK
    • Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK
    • Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK
  • Hosting: 
    • LINUXPL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Konsola (F12) rzecze:

Mixed Content: The page at 'https://skiracecenter.pl/' was loaded over HTTPS, but requested an insecure stylesheet 'http://netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.4.0/css/font-awesome.min.css'. This request has been blocked; the content must be served over HTTPS.

Wystarcz poprawić w szablonie (zapewne header.tpl) adres  na   https://netdna.bootstrapcdn  ....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez pat2
      Witam,
      obecnie chciałem przyspieszyć sklep, jednak po włączeniu pamięci podręcznej jeden moduł który powinien pojawiać się tylko na stronie głównej (chodzi o banery - załącznik 1) pojawia się również w kategoriach, koszyku, realizacji zamówienia. Czasami te banery w ogóle się nie pojawiają nigdzie po wczytaniu strony. Ten problem nie występuje po wyłączeniu pamięci podręcznej. Co powoduje taki problem i w jaki sposób mogę to naprawić ?
       
       
       
    • Przez lylusx
      Wszystko działało Ok do czasu aż nie zacząłem się bawić w instalowanie darmowych modułów od prestashop.com. Aktualnie przy realizacji zamówienia stoję na kroku 2 ADRESY klikając dalej nie chce przejść do Kroku 3 Wybór sposobu dostawy, nie wyrzuca żadnych błędów tylko po prostu tak jak by odświeża stronę. Odinstalowałem moduły które ostatnio instalowałem prawdopodobnie namieszał tu moduł Prestashop security
      Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Pytanie który moduł odpowiada za realizację zamówienia, co przeładować/przeinstalować żeby znowu zaczęło to działać. 
      Wersja Presty 1.7.3
      Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc
      W załączniku to co pokazuje w trybie debugowania na stronie zamówienia

    • Przez Cooper
      Witam,
      po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.
      Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK
      Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.
      Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...
       
      Pozdrawiam Artur
    • Przez zielony
      Witam,
      Proszę o pomoc w następującym temacie:
      Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl
      Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.
      Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.
      Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.
      Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.
      Czy ktoś ma jakieś rady?
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez mirekch65
      Proszę Was o pomoc.
      Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
      W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
      Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
      Presta 1.6.1.11
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7606
    • Postów
      36671
×