Skocz do zawartości
skiracecenter

SSL nie działa na wszystkich stronach- problem z koszykiem przy protokole http

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z SSL.
 
Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl. 
 
Problem 
  1.  protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii.
  2. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:

 

Konsekwencje problemu:

Istota problemu:

Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  

Pytania:

Co zrobić, żeby

  1. Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https?
  2. Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka?
  3. Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?

 

Ustawienia programu:

  • PRESTA:
    • Włącz SSL  -----> TAK
    • Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK
    • Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK
  • Hosting: 
    • LINUXPL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Konsola (F12) rzecze:

Mixed Content: The page at 'https://skiracecenter.pl/' was loaded over HTTPS, but requested an insecure stylesheet 'http://netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.4.0/css/font-awesome.min.css'. This request has been blocked; the content must be served over HTTPS.

Wystarcz poprawić w szablonie (zapewne header.tpl) adres  na   https://netdna.bootstrapcdn  ....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez zielony
      Witam,
      Proszę o pomoc w następującym temacie:
      Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl
      Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.
      Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.
      Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.
      Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.
      Czy ktoś ma jakieś rady?
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez mirekch65
      Proszę Was o pomoc.
      Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
      W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
      Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
      Presta 1.6.1.11
       
    • Przez lukruk
      Po przeniesieniu sklepu na nowy hosting i zainstalowaniu szablonu przestało mi wyświetlać "Dodaj do koszyka". Nie wiem dlaczego ale musiałem również instalować od nowa wszystkie moduły. W ustawieniach admina włączy jest:
      - Wyświetl przycisk "Dodaj do koszyka" kiedy produkt ma atrybuty.
      - Włącz zaawansowane zarządzanie magazynem;Włącz zarządzanie magazynem oraz Zezwól na zamawianie produktów których nie ma na stanie.
      - Włącz zakupy Gości.
       
      Adres sklepu to:
      http://e-impact.pl/sklep/
        Proszę o pomoc
    • Przez nikos111
      Witam , 
      Po instalacji SSL , mam problem z niektórymi obrazkami strony są ładowane bez https , Doczytałem się , że można to zrobić ręcznie w pliku Header.tpl . Tylko w którym (ych) plikach header.tpl należy zmienić ręcznie adresy ? Bo to raczej nie chodzi o ten ze ścieżki Themes > default-bootstrap . A może te obrazki (głównie logotypu przewoźników i operatorów płatności) przenieść  na serwer ?

       
    • Przez Konndziu
      Witam i proszę o pomoc. Przy dodawaniu produktu po 10 sekundach pojawia się taki komunikat:

       



       

      Dzieje się tak zapewne z powodu owej zakładki w panelu dodawania produktu:

       



       

      Pytanie - jak zlikwidować tę zakładkę w dodawaniu produktu ponieważ myślę, że jest ona powodem błędu przez który nie da się tych produktów dodawać. Dodam, że w pliku AdminProductsController.php który z tego co kojarzę jest odpowiedzialny za dodawanie produktów w panelu admina nie ma żadnej wzmianki o owej zakładce więc jakim cudem jest ona w tym panelu? Doszedłem do informacji, że jest to element pluginu SimpleBlog od PrestaHome - ale żaden taki plugin nie jest zainstalowany na moim sklepie oraz nie ma żadnego śladu w plikach po takim pluginie.

       

      Błagam o pomoc. Pozdrawiam

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7573
    • Postów
      36399
×