Skocz do zawartości
Marta123

Presta, produkt cena brutto a netto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

problem dotyczy cen netto i brutto.

Na pewno nie jest to kwestia tłumaczeń bo zostało to sprawdzone.

Tak samo jak kwestia doliczania podatku.

Chodzi o takie ustawienia żeby na karcie produktu pokazywało cenę brutto a w koszyku rozbite na netto + podatek.

Jak to zrobić? Proszę o pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
    • Przez drobny
      Cześć
      Czy można za pomocą ustawień skonfigurować w taki sposób koszyk aby podatek był naliczany od kwoty netto pomnożonej  o ilość produktów.
      (netto * ilość) + podatek
      Obecnie działa to na zasadzie 
      brutto * ilość
       
      Dlaczego taka zmiana? 
      Jeśli produkt kosztuje 25.90 netto to jego wartość po doliczeniu podatku VAT wynosi 31,86.
      W przypadku kiedy klient kupi 10 takich produktów w koszyku w podsumowaniu linii pojawi się wartość 328,60 - aby zgadała się wartość VAT powinno się pojawić 328,57
       
      25,90 * 10 = 259
      259 + 23% = 318.57
       
       
    • Przez julord
      Witam nie wiem jak usunąć obok ceny przedmiotu napis brutto (prestashop 1.6.1.9)
       
      Proszę o pomoc.

    • Przez basman.pl
      Witam,
       
      Mam kłopot z wyszukiwaniem Ajax z podpowiedziami produktów, produkty są wyświetlane w cenach netto oraz ze znacznikiem $ zamiast zł, waluty w sklepie są poustawiane prawidłowo, ponieważ po wciśnięciu enter wyniki wyszukiwania są już w prawidłowych cenach i walucie oraz dodaniu do koszyka, na stronie produktu tak samo.
       
      Z czego może wynikać problem ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez kratek
      Witam!
      Na stronie kategori korzystam z modułu "Blok filtrów nawigacyunych". Są aktualnie 4 strony produktów jednak gdy skorzystam z opcji "Sortuj wg. ceny" - filtr ten nie uwzględnia mi produktów które są przecenione. Np: na pierwszej stronie wyników mam listę produktów (czapki) zaczynające się od 69zł brutto - natomiast na 3 stronie listy wyników znajdują się czapki które podlegają regule cenowej -30% i kosztują 59zł brutto (powinny być na początku). Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem?
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 778
    • Postów
      37 069
×