Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc w następującym temacie:

Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl

Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.

Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.

Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.

Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.

Czy ktoś ma jakieś rady?

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy chodzi o to?

SuperFAST SSL   https://www.nurugel.pl (w pakiecie)    2018-11-08    opłacony - wydany

Certyfikat uruchomiony przez dostawcę usług hostingowych (hekko.pl) w panelu użytkownika.

Po otrzymaniu kluczy i wykonaniu wszystkich ustawień po stronie serwera wydawało się, że coś jest jednak nie tak jak trzeba...

 

 

       

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo dość pechowo zbiegło się to z mailem od hekko, treść poniżej:

 

Komunikat techniczny

W związku z koniecznością wykonania prac modernizacyjnych, Twoja usługa hostingowa na serwerze s23 będzie chwilowo niedostępna, zgodnie z poniższym planem:

rozpoczęcie prac

2017-11-07 23:00

zakończenie prac

2017-11-08 05:00

zakres prac

wszystkie usługi

Bardzo ważne:
Po zakończeniu prac host do połączeń z MySql z zewnątrz zmienia się na: s23.hekko.net.pl - wymaga to zatem zmiany w zewnętrznych aplikacjach, łączących się z bazą na Twoim serwerze.

Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby przerwa we wskazanym przedziale była możliwie najkrótsza. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Zespół Hekko.pl

 

Więc już nie wiem co jaka może być przyczyna, może to wcale nie przez certyfikat SSL.....

help!

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez nikos111
      Witam , 
      Po instalacji SSL , mam problem z niektórymi obrazkami strony są ładowane bez https , Doczytałem się , że można to zrobić ręcznie w pliku Header.tpl . Tylko w którym (ych) plikach header.tpl należy zmienić ręcznie adresy ? Bo to raczej nie chodzi o ten ze ścieżki Themes > default-bootstrap . A może te obrazki (głównie logotypu przewoźników i operatorów płatności) przenieść  na serwer ?

       
    • Przez prawnik92
      Witam.
      Mam problem, ponieważ nie wiem czy istnieje moduł, który zamiast napisu "ZALOGUJ SIĘ" lub podobnie, wstawia ikonę. Przykładowo http://answear.com/ . Jest moduł odpowiadający za to czy jednak muszę to pisać ręcznie ?. 
      Dziękuję za pomoc.
    • Przez efrenzy
      Operator płatności elektronicznych PayU, informuje, że w dniu 16 stycznia 2015 roku PayU całkowicie zaprzestanie wspierania protokołu SSL 3.0. Jeżeli z niego Państwo korzystają, konieczne jest niezwłoczne dokonanie zmiany na bezpieczną wersję protokołu TLS w innym przypadku transakcje przestaną być realizowane.
       
      Warto sprawdzić:
      - czy serwery na, których stoją wasze sklepy nie są podatne,
      - czy po 16-stym stycznia nadal będą działać prawidłowo płatności
       
    • Przez powershop24.pl
      Witam!
      Próbowałem właśnie skonfigurować logowanie poprzez PayPal zgodnie z instrukcją do modułu. Aplikację założyłem, moduł skonfigurowałem. Przycisk "Zaloguj się PayPal" przy logowaniu pojawia się, tyle że po wciśnięciu przycisku na chwilę pojawia się okno PayPal (bez zawartości) i po chwili znika. Na konsoli pojawiają się błędy:
       
      Uncaught TypeError: Cannot read property 'querySelectorAll' of null api.js:5
      (anonymous function) api.js:5
      (anonymous function) api.js:8
      (anonymous function)
       
      Pod poniższym linkiem ekran z błędem:
      http://screencast.com/t/88K9bWRmC5
       
      Błąd pojawia się jeszcze przed wciśnięciem przycisku logowania przez PayPal.
       
      Czym to może być spowodowane? Podejrzewam że może to mieć związek z szablonem. Szablon kupiony na templatemonster.com.
       
      Presta 1.6.0.8, moduł PayPal v. 3.7.2.
      Sklep: www.powershop24.pl
       
      K.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7521
    • Postów
      36285
×