Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę Was o pomoc.
Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
Presta 1.6.1.11
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

apopo pl

W międzyczasie ustaliłem, że po wyłączeniu przyjaznych linków moduł koszyka/zamówień zaczyna działać prawidłowo, ale po ponownym włączeniu znowu przestaje działać. Zmiana przekierowań z 301 na 302 oraz z 302 nq 301 nic nie daje. Pamięć podręczna oczywiście wyczyszczona. W tej chwili zamówienia działają, ponieważ mam wyłączone przyjazne linki.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

skoro nie podajesz linku do sklepu, a my tu nie mamy szklanych kul - to napiszę standardową formułkę - "poszukaj na forum - ten temat był poruszany wiele razy" a przyczyn może być milion

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przecież podałem link: apopo pl

Pisałem też, że aktualnie zamówienia działają, ponieważ mam wyłączone przyjazne linki, (musiałem wyłączyć, ponieważ przy włączonych nie działają zamówienia).

Właśnie dzisiaj dostałem ostrzeżenie od google, że mi zablokują kampanie adwords, ponieważ nie działają podane linki.

Wszystko zaczyna mi się sypać przez ten błąd.

 

Edytowane przez mirekch65
zmiana linku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dokonałem kolejnego odkrycia; zamówienia nie działają tylko przy jednym kroku i przy włączonych przyjaznych linkach (w pięciu krokach działają, nawet przy włączonych przyjaznych linkach).

Nic już nie rozumiem, co mają przyjazne linki do formularza zamówień, i dlaczego formularz działa przy ustawieniu 5 kroków a przy ustawieniu jednego nie działa.

Zależy mi na formularzu w jednym kroku, dlatego proszę Was o jakieś sugestie, co jeszcze mógłbym sprawdzić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez lukruk
      Po przeniesieniu sklepu na nowy hosting i zainstalowaniu szablonu przestało mi wyświetlać "Dodaj do koszyka". Nie wiem dlaczego ale musiałem również instalować od nowa wszystkie moduły. W ustawieniach admina włączy jest:
      - Wyświetl przycisk "Dodaj do koszyka" kiedy produkt ma atrybuty.
      - Włącz zaawansowane zarządzanie magazynem;Włącz zarządzanie magazynem oraz Zezwól na zamawianie produktów których nie ma na stanie.
      - Włącz zakupy Gości.
       
      Adres sklepu to:
      http://e-impact.pl/sklep/
        Proszę o pomoc
    • Przez kratek
      Czy jest możliwe aby w Prestashop 1.6.1.2 przy jednoczesnym zamawianiu dwóch klientów (w tej samej minucie). Jedno zamówienie spłynęło z adresem dostawy sąsiadującego zamówienia?
       
      Zamówienia złożone były prawie w tym samym czasie.
      Jedno z zamówień ma błędny adres dostawy (z zamówienia składanego wcześniej).
       
      Zaznaczam że nie ma zainstalowanego żadnego dodatkowego modułu kurierów itp. Jest zwyczajnie zdefiniowany przewoźnik Poczta Polska.
       
      Czy aktualizacja Prestashop do 1.6.1.6 powinna pomóc?
    • Przez alastairbrian
      Zamówienie Pola Creator Moduł służy do tworzenia differetn pól realizacji transakcji w sklepie PrestaShop . Download Link : http://www.fmemodules.com/en/51-custom-fields.html
       

    • Przez hazyhype
      Witam, po wyłączeniu bloku 'proste wyszukiwanie', mój blok koszyka zmienił pozycję, jak sprawić aby wrócił na swoje miejsce po prawej stronie ?
       

    • Przez matitam
      Witam,
      Mam problem z Blokiem koszyka. Nie wyświetla mi się koszyk na stronie.
      Jakiś czas temu próbowałem przenieść koszyk w inne miejsce na stronie i odczepiłem go od zaczepu - wtedy zniknął. Niestety teraz nie mam pojęcia jak spowodować, żeby znowu się wyświetlał.
       
      Macie jakieś sugestie?
       
      Tryb katalogu mam wyłączony. Blok koszyka mam "pomyślnie" przyczepiony do zaczepu Header. Próbowałem różnych zaczepów - żaden nie działa.
       
      http://endsolutions.pl/
       
      Pozdrawiam,
      Mateusz
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7522
    • Postów
      36289
×