Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez mirin
      Witam,
      Mam problem z wyborem sposobu dostawy. Chciałbym, aby była możliwość wyboru jednego kosztu dostawy dla wszystkich produktów. Aktualnie wygląda to tak, że dla każdego produktu z koszyka można wybrać inny koszt dostawy. 

    • Przez backtoblack
      Witam,

      Mam problem dotyczący kosztów przesyłki. Nagle przestały się one doliczać do zamówienia - niby przy zamówieniu koszt przesyłki jest widoczny, ale przy podsumowaniu jest sama kwota za produkt. Na pewno nic nie zostało zmieniane w ustawieniach. Co może być tego przyczyną?
       


    • Przez Mr_DiPi
      Witam,
       
      Mam takie zagadnienie i zastanawiam się skąd się to bierze.
       
      Na załączonej fakturze w okienku "Ogółem VAT" mamy wyszczególnione jakie VAT i za co został naliczony. I tu jest taka ciekawostka - przy pozycji "wysyłka" mamy dwa razy policzony VAT w wartości 1,31zł. Koszt wysyłki to 14zł brutto (11.38 netto) czyli VAT wynosi 2,62zł, a Presta dzieli go jakby na pół i zapisuje jako dwie pozycje. Suma się zgadza, ale jakoś tak dziwnie - co można z tym zrobić? 
      000002-2017 (1).pdf
    • Przez Inexo
      Zakładam nowego przewoźnika.
      Ustawiam go analogicznie jak poprzednie dwa, które założone były dużo wcześniej.
      Zmiana w ustawieniach dotyczy jedynie ceny wysyłki.
      Zapisuję...
       
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
      Do przewoźnika dopasowuję odpowiedni moduł płatności.
      Zapisuję.... 
       
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest! sprawdzam czy płatności przechodzą. Wszystko idzie idealnie.
       
      Na drugi dzień mam telefon od klientki, że ona wczoraj widziała, że jest dostępny ten przewoźnik a dziś już go nie ma.
      Zaglądam do koszyka i patrze, że rzeczywiście nie ma.
      Sprawdzam, kombinuję na nowo i ponownie wszystko działa.
      Upewniam się czy wszystko gra zaglądając do koszyka przez inną przeglądarkę (fire fox) i widzę, że nie ma. Powracam do swojej zazwyczaj używanej przeglądarki (Chrome) od nowa sprawdzając koszyk i patrzę, że ponownie nie ma.
       
      Poprzedni przewoźnicy założeni dużo wcześniej wyświetlają się w koszyku jak mur beton.
       
      O co chodzi bo nerwy tracę
      Pomocy....
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
    • Przez fcss
      Cześć,
       
      Korzystam z darmowego modułu DPD dla prestashop. Chciałbym zarobić tak, aby po wybraniu metody wysyłki 'DPD Za pobraniem' nie przekierowywało do zakładki płatność, tylko od razu do podsumowania (potwierdzenia) złożenia zamówienia.
       
      Pozdrawiam.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×