Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Adres sklepu: http://shedance.pl/shop/

 

Mam problem z ustawieniem kwoty za przewoźnika. Pomimo prawidłowej konfiguracji (od wagi 0 do 14,99kg - kwota 15zł netto, Europa oraz od 15,00 do 30,00kg - kwota 30zł, Europa), to za każdym jak próbuje zmienić kwotę wysyłki wyświetla mi się przy zamówieniu kwota 12,30zł.

 

Proszę o podpowiedź, czy oprócz panelu PRZEWOŹNICY można jeszcze gdzieś zdefiniować kwotę, tak aby była przypisana na stałe do zamówień ?

Nie mam pomysłu jak ją zmienić - PROSZĘ o pomoc !!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez mirin
      Witam,
      Mam problem z wyborem sposobu dostawy. Chciałbym, aby była możliwość wyboru jednego kosztu dostawy dla wszystkich produktów. Aktualnie wygląda to tak, że dla każdego produktu z koszyka można wybrać inny koszt dostawy. 

    • Przez backtoblack
      Witam,

      Mam problem dotyczący kosztów przesyłki. Nagle przestały się one doliczać do zamówienia - niby przy zamówieniu koszt przesyłki jest widoczny, ale przy podsumowaniu jest sama kwota za produkt. Na pewno nic nie zostało zmieniane w ustawieniach. Co może być tego przyczyną?
       


    • Przez Mr_DiPi
      Witam,
       
      Mam takie zagadnienie i zastanawiam się skąd się to bierze.
       
      Na załączonej fakturze w okienku "Ogółem VAT" mamy wyszczególnione jakie VAT i za co został naliczony. I tu jest taka ciekawostka - przy pozycji "wysyłka" mamy dwa razy policzony VAT w wartości 1,31zł. Koszt wysyłki to 14zł brutto (11.38 netto) czyli VAT wynosi 2,62zł, a Presta dzieli go jakby na pół i zapisuje jako dwie pozycje. Suma się zgadza, ale jakoś tak dziwnie - co można z tym zrobić? 
      000002-2017 (1).pdf
    • Przez Inexo
      Zakładam nowego przewoźnika.
      Ustawiam go analogicznie jak poprzednie dwa, które założone były dużo wcześniej.
      Zmiana w ustawieniach dotyczy jedynie ceny wysyłki.
      Zapisuję...
       
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
      Do przewoźnika dopasowuję odpowiedni moduł płatności.
      Zapisuję.... 
       
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest! sprawdzam czy płatności przechodzą. Wszystko idzie idealnie.
       
      Na drugi dzień mam telefon od klientki, że ona wczoraj widziała, że jest dostępny ten przewoźnik a dziś już go nie ma.
      Zaglądam do koszyka i patrze, że rzeczywiście nie ma.
      Sprawdzam, kombinuję na nowo i ponownie wszystko działa.
      Upewniam się czy wszystko gra zaglądając do koszyka przez inną przeglądarkę (fire fox) i widzę, że nie ma. Powracam do swojej zazwyczaj używanej przeglądarki (Chrome) od nowa sprawdzając koszyk i patrzę, że ponownie nie ma.
       
      Poprzedni przewoźnicy założeni dużo wcześniej wyświetlają się w koszyku jak mur beton.
       
      O co chodzi bo nerwy tracę
      Pomocy....
      Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
    • Przez fcss
      Cześć,
       
      Korzystam z darmowego modułu DPD dla prestashop. Chciałbym zarobić tak, aby po wybraniu metody wysyłki 'DPD Za pobraniem' nie przekierowywało do zakładki płatność, tylko od razu do podsumowania (potwierdzenia) złożenia zamówienia.
       
      Pozdrawiam.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 786
    • Postów
      37 080
×