Skocz do zawartości
lukruk

Nie wyświetla "Do koszyka"

Rekomendowane odpowiedzi

Po przeniesieniu sklepu na nowy hosting i zainstalowaniu szablonu przestało mi wyświetlać "Dodaj do koszyka". Nie wiem dlaczego ale musiałem również instalować od nowa wszystkie moduły. W ustawieniach admina włączy jest:

- Wyświetl przycisk "Dodaj do koszyka" kiedy produkt ma atrybuty.

- Włącz zaawansowane zarządzanie magazynem;Włącz zarządzanie magazynem oraz Zezwól na zamawianie produktów których nie ma na stanie.

- Włącz zakupy Gości.

 

Adres sklepu to:

http://e-impact.pl/sklep/

 

Proszę o pomoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez lylusx
      Wszystko działało Ok do czasu aż nie zacząłem się bawić w instalowanie darmowych modułów od prestashop.com. Aktualnie przy realizacji zamówienia stoję na kroku 2 ADRESY klikając dalej nie chce przejść do Kroku 3 Wybór sposobu dostawy, nie wyrzuca żadnych błędów tylko po prostu tak jak by odświeża stronę. Odinstalowałem moduły które ostatnio instalowałem prawdopodobnie namieszał tu moduł Prestashop security
      Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Pytanie który moduł odpowiada za realizację zamówienia, co przeładować/przeinstalować żeby znowu zaczęło to działać. 
      Wersja Presty 1.7.3
      Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc
      W załączniku to co pokazuje w trybie debugowania na stronie zamówienia

    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
    • Przez mirekch65
      Proszę Was o pomoc.
      Dzisiaj rano nagle przestały działać zamówienia z koszyka w moim sklepie. Wygląda to tak, że można produkt wrzucic do koszyka, ale po wcisnięciu guzika "Przejdź do realizacji zamówienia" przechodzi się do strony głównej a nie do formularza zamówienia.
      W nocy moja firma hostingowa wprowadzała jakieś zmiany na serwerze (między innymi zmieniali hosty, ale twierdzą, że nie powinno to spowoodować zmian w moim sklepie. Ja nic w sklepie nie zmieniałem, jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie.
      Zaczynam tracić klientów, pomóżcie, proszę.
      Presta 1.6.1.11
       
    • Przez Bobb
      siema!
       
      Słuchajcie. Chciałbym w szablonie bootstrap zmienić kolor przycisku Dodaj do koszyka , Realizuj zazmówienie i wszystkie dotyczące procesu zakupów z zielonego na czerwony. Powiedzcie proszę jak tego dokonać. NIe znam się zbytnio. Odpalić filezille potrafię pogrzebać w kodzie troszkę. 
    • Przez hazyhype
      Witam, po wyłączeniu bloku 'proste wyszukiwanie', mój blok koszyka zmienił pozycję, jak sprawić aby wrócił na swoje miejsce po prawej stronie ?
       

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7630
    • Postów
      36598
×