Skocz do zawartości
SGG

Brak nazwy ulicy i numeru budynków w zamówieniach

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Potrzebuję Waszych wskazówek. Być może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i wie, gdzie należy szukać rozwiązania.

Na początek:
Prestashop 1.6.1.4
Szablon: Kupiony, Premium
Hosting: Home.pl (na ten moment zmiana na inny nie jest możliwa)
URL: Ze względu na specyfikację projektu nie mogę podać linku do sklepu

Problem:
Klienci robią zakupy w sklepie. Przechodzą do koszyka (zakupy na jednej stronie), podają swoje dane, adres dostawy, wybierają fakturę, paragon oraz opcję dostawy. Walidacja przechodzi bez problemu, klienci dostają na maila potwierdzenie, my jako obsługa sklepu również. Jednak w zamówieniach (PA -> Zamówienia -> Zamówienia -> Zobacz)  zarówno w adresie klienta jak i adresie do wysyłki nie wyświetla się linijka z Nazwą ulicy i numerem budynku. Po prostu jej nie ma. Nie ma jej również w podglądach listów przewozowych.  Ulicę widać natomiast w nazwie adresu klienta (zaznaczyłem to na zielono). Dodam iż ulica i numer budynku nie pojawiają się też w powiadomieniach mailowych, kiedy ktoś złoży nowe zamówienie.

r1fygw.jpg

W liście przewozowym jest analogiczna sytuacja. Wyświetla się adres rozliczeniowy i dostawy, ale bez ulicy i numeru budynku.

Jak się domyślacie przy sprzedaży hurtowej staje się bardzo niewygodne każdorazowe ręczne edytowanie adresu klienta tylko po to, żeby wiedzieć na ją ulice wysłać zamówienie. Dodam iż zrobiłem równoległą, czystą instalację na tym samym serwerze, korzystając z tego samego szablonu - tam wszystko jest dobrze. Więc nie podejrzewam że to wina hostingu. Sprawdzałem również jak wygląda sytuacja przy zakupach na jednej stronie oraz w 5 krokach. W obu przypadkach ulica i numer się nie pokazują.

Czy ktoś z Was miał podobnie, lub może macie jakieś wskazówki, które mogłyby spowodować, że ulica i numer będą wyświetlały się zarówno w karcie zamówienia, na liście przewozowym oraz w mailach z powiadomieniami?

Z góry Wam dziękuję :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W ustawieniach krajów masz formaty adresów, zapewne tam coś jest pomieszane skoro na czystej instalacji z tym szablonem działa.

Sprawdź też na tej samej instalacji ale z domyślnym szablonem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Formaty adresów dla danego kraju to strzał w dziesiątkę.
Faktycznie nie miałem dodanej linijki address1.
Po dodaniu wszystko wyświetla się tak jak powinno - w zamówieniach, w listach przewozowych i w mailach.

Bardzo dziękuję za wskazówkę i pomoc! :)
Wątek do zamknięcia, pozdrawiam! :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×