Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zlecenie modernizacji sklepu oraz naprawy modułów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kamildesigner

kamildesigner

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 02 styczeń 2017 - 13:20

Witam serdecznie,
 
Proszę o 3 wyceny. Jedną dla wyceny nr. 1, drugą dla wyceny nr. 2, a trzecią wycenę ogólną. 
 
Poniżej informacje dla wyceny nr.1:
 
1 problem: Gdy klient jest klientem hurtowym, przesyłka powinna być naliczana od 500zł, a teraz jest tak samo jak w przypadku klienta detalicznego. Jaki będzie koszt wdrożenia tych ustawień edytując w panelu administracyjnym oraz bez edycji w panelu, czyli na stałe 500zł?
 
Należy to sprawdzić jeszcze pod kątem czy ten problem występuje tylko w innych opcjach wysyłki (DPD i INPOST).
 
2 problem: Gdy sklep chce wysłać firmie INPOST informację o zamówieniu nie ma możliwości zaznaczyć uwagi, żeby firma INPOST odebrała w biurze sklepu. Jest tylko zrobiona opcja wybrania punktu przesyłki. 
 
3 problem: Klient detaliczny i hurtowy nie dostaje numeru przesyłki, jeśli zamówi zaznaczając opcję wysyłki przez kuriera UPS. 
 
Wycena nr. 2:
 
1. Uproszczenie działania koszyka
 
a) Nie może być tak, że przycisk pojawia się po zaakceptowaniu regulaminu. przycisk musi być widoczny od razu.
 
Jest też taka sytuacja, że przycisk ZAPISZ - gdy wypełniam formularz rejestracyjny pokazuje informację, że dane zostały pomyślnie zapisane, a później można przejść do płatności. Też nie może tak być.
 
Przycisk pokazujący opcje płatności musi być od razu widoczny. 
 
d) Formularz w module "Już zarejestrowany?" będzie pojawiał się po kliknięciu w link, podobnie jak na zamówieniu http://sprytneremont...?add-to-cart=56. W tym przypadku rozwija się możliwość wpisania kuponu, a my wyświetlimy formularz rejestracji. 
 
Inna opcja alternatywna: Wdrożenie opcji logowania lub rejestracji w popupie po kliknięciu w link. 
 
2. Ustawienia programu lojalnościowego
 
Teraz wygląda to tak, że podczas zmiany cen produktu, należy samodzielnie edytować cenę w programie lojalnościowym. A powinno odbywać się automatycznie - procentowo. 
 
3. W podstronie produktowej wdrożenie modułu typu "Inni zakupili również". 
 
Podaję kontakt do siebie w celu omówienia szczegółów: biuro@kamildesigner.pl 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl