-
Podobna zawartość
-
Przez lukruk
Adres sklepu: http://shedance.pl/shop/
Mam problem z ustawieniem kwoty za przewoźnika. Pomimo prawidłowej konfiguracji (od wagi 0 do 14,99kg - kwota 15zł netto, Europa oraz od 15,00 do 30,00kg - kwota 30zł, Europa), to za każdym jak próbuje zmienić kwotę wysyłki wyświetla mi się przy zamówieniu kwota 12,30zł.
Proszę o podpowiedź, czy oprócz panelu PRZEWOŹNICY można jeszcze gdzieś zdefiniować kwotę, tak aby była przypisana na stałe do zamówień ?
Nie mam pomysłu jak ją zmienić - PROSZĘ o pomoc !!
-
Przez Madrei
Witam wszystkich,
ma może ktoś taki moduł który by umożliwiał kopiowanie przewoźników, tak jak robi się to z produktami ?
Uciążliwe jest wpisywanie 100 przedziałów wagowych lepiej by było zrobić to przez kopiowanie
Jeśli niema takiego modułu, to gdzie są zapisywani przewoźnicy ? aby móc ich skopiować ręcznie
-
Przez mocnykubek
Widzę, że temat był wałkowany, jednak nie do końca jestem usatysfakcjonowany z rozwiązań (albo nie zajarzyłem)
Jest u mnie prosto (PS 1.6.0.14):
Przewoźnicy: - paczka zwykła - paczka za pobraniem Płatności: - przelew - pobranie Ustawiłem sobie z pomocą "ship2pay", żeby mi to hulało i hula.
Zakresy mam wszędzie poustawiane na kwoty - nic z wagą.
Chcę udostępnić klientowi darmową wysyłkę paczką zwykłą przy zamówieniu powyżej 40zł. Czyli musi zapłacić przelewem. I o to chodzi..
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Darmowa wysyłka obowiązuje od: 40zł Klient ma teraz powyżej 40zł możliwość wybrania za darmo każdej opcji dostawy - również "paczka za pobraniem". Tego chcę uniknąć.
Dodaję kolejnego przewoźnika ("darmowa paczka"). Ustawiam zakres 40-20000zł do tego cenę przesyłki 0zł.
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Darmowa wysyłka obowiązuje od: 0 (wyłączone) Domyślny przewoźnik: najlepsza cena Teraz klient dodając do koszyka towar poniżej 40zł w ogóle nie ma w podglądzie koszyka ceny dostawy - nie ma też napisu "darmowa wysyłka", ale wygląda to trochę tak, jakby nic nie kosztowało. (musi przeklikać całe zamówienie, żeby zobaczyć ile kosztuje dostawa).
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Domyślny przewoźnik: paczka pocztowa Teraz klient widzi w koszyku cenę wysyłki, ale jeśli zamówi powyżej 40zł to nadal doliczana jest ta kwota - znów musi przeklikać całe zamówienie, żeby zmienić dostawę na darmowego przewoźnika.
Ustawiam: Wysyłka>Przewoźnicy>Paczka zwykła Darmowa wysyłka: tak Nie ma możliwości wybrania zakresu ceny/wagi w efekcie przesyłka jest zawsze darmowa (poniżej 40zł też), ale klient dostaje w podglądzie koszyka ładne info, że przesyłka jest darmowa.
Opadłem lekko z sił.
Pierwszy cel:
Chciałbym, żeby klient zamawiając do 40zł miał w podglądzie koszyka doliczoną cenę za paczkę pocztową, a w momencie w którym przekroczy kwotę 40zł niech widzi ładny napis "darmowa dostawa".
Drugi cel:
przy kwocie powyżej 40zł w checkoucie powinien mieć wybór:
- Paczka pocztowa - za darmo - Paczka za pobraniem" 19zł Pozwoliłem sobie moje bezecne żądania ująć w pomocniczym grafie
Proszę Was mocno o pomoc i z góry dziękuję.
-
Przez Czarekplpl
Witam.
Banalna sprawa - dodanie nowego przewoźnika.
Tworzę nowego przewoźnika w Carries.
Ustawiam darmową wysyłkę, kraj, grupy.
W karcie towaru w shipping jest dodany ten przewoźnik.
Ale przewoźnik nie pojawia się we Front Office.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może leżeć problem??
-
Przez powershop24.pl
Witam!
Pojawił się u mnie niedawno w sklepie problem polegający na tym, że prawie za każdym razem podczas składania zamówienia, na liście przewoźników, na ostatniej pozycji dodaje mi się dodatkowa pozycja z darmową wysyłką (link do ekranu poniżej). Nie odpowiada ona żadnemu ze zdefiniowanych w sklepie przewoźników. Nie wiem skąd się tam bierze. Korzystam w sklepie z modułu łączącego sposób płatności ze sposobem wysyłki (PrestaCenter Payments 2 Carriers Free v0.9.1), ale używam go dużo dłużej niż pojawił się problem. Oczywiście po wyborze tej opcji i przejściu dalej, nic się nie dzieje.
Mam też zdefinowanych innych przewoźników dla krajów innych niż Polska. Ale problem występuje i dla klientów z Polski i dla klientów z zagranicy.
Dla Polski mam zdefiniowaną inną przesyłkę darmową. Dla krajów zagranicznych nie mam zdefiniowanej przesyłki darmowej. W ustawieniach dostawy jako domyślny przewoźnik mam ustawione "Najlepsza cena".
Jeśli wybiorę innego (istniejącego w konfiguracji) przewoźnika, przejdę dalej i cofnę się z powrotem do listy przewoźników, to tej darmowej pozycji już nie ma na liście.
Link do ekranu:
http://screencast.com/t/ZR9mWg5ierWN
Co może być tego przyczyną?
Sklep: www.powershop24.pl
Prestashop 1.6.0.8
Pozdrawiam!
Krzysiek
-
-
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.
-
Aktywni użytkownicy
Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.
-
Statystyki forum
-
Tematów7 825
-
Postów37 127
-