Skocz do zawartości
nikos111

SSL na etapie uwierzytelnienia - brak zabezpieczenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , 

Po instalacji SSL , mam problem z niektórymi obrazkami strony są ładowane bez https , Doczytałem się , że można to zrobić ręcznie w pliku Header.tpl . Tylko w którym (ych) plikach header.tpl należy zmienić ręcznie adresy ? Bo to raczej nie chodzi o ten ze ścieżki Themes > default-bootstrap . A może te obrazki (głównie logotypu przewoźników i operatorów płatności) przenieść  na serwer ?


 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Już część poprawiłem w backoffisie . Moduł html z logotypami przewoźników .

Walczę jeszcze z Przelewy24 , Paymento bo po zmianie z http na https grafiki zniknęły ze strony .

 

W pierwszym przypadku powiodło się ponieważ zdjęcia były w folderze sklepu w pliku intersnow>img>cms

 

Z logotypami Paymento , przelewy24 mam problem bo te zdjęcia są w innej lokalizacji i nie bardzo wiem jak je dodać do folderu intersnow>img>cms .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez zielony
      Witam,
      Proszę o pomoc w następującym temacie:
      Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl
      Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.
      Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.
      Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.
      Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.
      Czy ktoś ma jakieś rady?
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez efrenzy
      Operator płatności elektronicznych PayU, informuje, że w dniu 16 stycznia 2015 roku PayU całkowicie zaprzestanie wspierania protokołu SSL 3.0. Jeżeli z niego Państwo korzystają, konieczne jest niezwłoczne dokonanie zmiany na bezpieczną wersję protokołu TLS w innym przypadku transakcje przestaną być realizowane.
       
      Warto sprawdzić:
      - czy serwery na, których stoją wasze sklepy nie są podatne,
      - czy po 16-stym stycznia nadal będą działać prawidłowo płatności
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7520
    • Postów
      36283
×