Skocz do zawartości
Peebuls

Problem z komórkową wersją sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z komórkową wersją sklepu. Wszystko działa poprawnie oprócz wyświetlania koszyka. Produkty dodają się do niego jednak nie ma możliwości wejścia w koszyk oraz dalszej realizacji zamówienia. Ponadto kiedy w ustawieniach szablonu wyłączę szablon komórkowy nadal pojawia się on na komórce. Czy ktoś wie gdzie może leżeć problem lub jak ustawić by strona automatycznie wyświetlała się w trybie stacjonarnym na komórkach? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7492
    • Postów
      36211
×