Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wysyłanie podwójnego potwierdzenia zakupu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ala.tatar

ala.tatar

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 04 listopad 2016 - 10:54

Dzień dobry,

 

może ktoś wie jak rozwiązać mój problem - otóż, po zakupie produktu do klienta dochodzą dwa potwierdzenia zakupu -> pierwsze błędne, niewypełnione, a drugie prawidłowe.

Jest jakiś sposób na usunięcie pierwszego, błędnego potwierdzenia?

 

Pozdrawiam :)



#2 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4997 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 05 listopad 2016 - 10:44

Podaj więcej informacji, jaka to wersja ps. Były jakieś większe modyfikacje w sklepie? Instalowane moduły modyfikujące proces realizacji zamówienia?



#3 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 listopad 2016 - 10:02

.... a przede wszystkim czy cos bylo mieszane w statusac, bo raczej tutaj szukalbym bledu, ze do nieodpowiedniego przypisane jest wysylanie potwierdzenia... 


design4VIP z innej strony...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl