Skocz do zawartości
ala.tatar

Wysyłanie podwójnego potwierdzenia zakupu.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

może ktoś wie jak rozwiązać mój problem - otóż, po zakupie produktu do klienta dochodzą dwa potwierdzenia zakupu -> pierwsze błędne, niewypełnione, a drugie prawidłowe.

Jest jakiś sposób na usunięcie pierwszego, błędnego potwierdzenia?

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×