Skocz do zawartości
kalinka888

Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmieniam domenę mojego sklepu. Po zaimportowaniu wszystkich plików oraz bazy danych ze starego sklepu na nowy hosting z nową domeną przestało działać dodawanie produktów do koszyka. Nie wiem czy ma to znaczenie ale zauważyłem, że zawsze (sprawdzałem na kilku komputerach) przy próbie dodania produktu do koszyka jest ten tooken (wydaje mi się, że gdy ktoś wchodzi pierwszy raz na sklep tooken powinien być generowany unikalnie) tu przykład http://mediapres.pl/koszyk?add=1&id_product=1127&token=348a4ea1d3ef7eaa97d71aca4be00dad

Dodam jeszcze, że trochę przerabiałem szablon jeszcze na starej domenie ale wszystko wtedy działało.

Bardzo proszę o szybką pomoc. Jeżeli jest to skomplikowane jestem w stanie zapłacić za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7493
    • Postów
      36212
×