Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z wczytywaniem pliku z zamówieniami przez API


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bercik

bercik

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 19 październik 2016 - 14:16

Witam, może krótko na początek, Presta 1.6.0.9 to nie moja działka, ale z konieczności muszę rozwiązać problem, który pojawił się najpierw w piątek (długie oczekiwanie na pobranie zamówienia za pomocą integratora) następnie w poniedziałek od około południa nie dało się nic pobrać. Po wstępnej analizie okazało się,iż:

1. Wczytanie w przeglądarce przez API pliku z listą zamówień nie jest możliwe, lub udaje się dopiero za którymś razem

2. Wczytanie "Informacji o konfiguracji" udaje się również dopiero za którymś razem

3. Błędy, które pojawiły się po wczytaniu konfiguracji:

-  Ustaw uprawnienia do zapisu dla folderu "cache"

- oraz lista zmienionych/brakujących plików

 

Informacje o serwerze:

Informacja o serwerze Linux #3 SMP Thu Apr 21 12:42:41 CEST 2016 x86_64

Wersja oprogramowania serwera LiteSpeed

Wersja PHP 5.3.29

Limit pamięci 128M

Maksymalny czas wykonywania 180

Hosting w H....pl  

 

Dodam jeszcze, iż problem z wczytywanie wygląda następująco:
po wpisaniu adresu do przeglądarki pojawia się monit o podanie klucza API, po podaniu ENTER, po 2-3 sek. kółko przestaje się kręcić i nic dalej się nie dzieje,  jest pusta strona, albo kręci się kółeczko 3-4 sekundy i zaczyna się wczytywanie liku orders.xml z listą zamówień na której jest  8350 pozycji.

Jak usunę kilka najstarszych zamówień, wówczas problem ustępuje.

 

Co może, poza ilością danych w pliku orders.xml (647KB -lista zawiera 8500 zamówień), powodować problemy?

Z góry dziękuję za szybką pomoc.



#2 MonsterRB

MonsterRB

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 29 listopad 2016 - 17:14

podbijam



#3 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4208 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 30 listopad 2016 - 12:25

ale nikt bez dostępu do sklepu nie jest w stanie dać Tobie sensownej odpowiedzi

z prostej przyczyny ................................ przyczyn tego typu problemów może być milion

 

Ja zaczął bym od sprawdzenia wydajności serwera i oczywiście poprawił ten problem z chmodami do cache i w pierwszej kolejności wyłączył bym cache o ile jest włączone a szczególnie gdy jest włączone buforowanie do plików


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#4 bercik

bercik

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 09 styczeń 2017 - 08:32

Główną przyczyną problemu jest Limit Memory, który u dostawcy wynosił 128MB ( po zwiększeniu limitu problem nie występuje). Podejrzewam, iż wiele osób spotka się z tym problemem z biegiem czasu mając ponad 8000 zamówień w pliku orders. Jest rozwiązanie, którym postanowiłem się podzieli ponieważ,nie łatwo było je znaleźć:

 

1. Przy odczycie danych z pliku orders przez API wystarczy dodać w zapytaniu limit ilości wczytywanych zamówień np. na 100 (wystarczy wpisać w przeglądarce i sprawdzić).

api/orders?limit=100&sort=[id_DESC]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl