Skocz do zawartości
MichalLeito

Brak wyświetlania produktów w panelu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Od kilku miesięcy pracuję z Prestą, natomiast dziś rano pojawił się pewien problem. Otóż, produkty (około 150), które dostępne były w:
"katalog ~> produkty" po prostu zniknęły. Wygląda to tak, jakby nie było żadnego dodanego produktu (widnieje informacja, iż liczba produktów wynosi 0). Co ciekawe, produkty na stronie internetowej widnieją, a dodatkowo, kiedy zaloguje się do panelu administracyjnego z telefonu komórkowego - w katalogu ~> produkty są widoczne i mogę je modyfikować.
Podkreślę też, iż każdy produkt, który był dodawany jest przypisany do danej kategorii, posiada opis, cenę, powiązanie z innymi produktami, a także zdjęcia, cechy oraz atrybuty produktu. Nie mam zielonego pojęcia co się stało. 

Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc, będę bardzo wdzięczny, ponieważ teraz w żaden sposób nie mogę modyfikować dodanych produktów, bo są po prostu niewidoczne w panelu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takie cuda to kojarzą mi się tylko z włączeniem cache (parametry zaawansowane > wydajność >Użyj pamięci podręcznej > System plików).

Warto też wyczyścić cache w prestashop i przeglądarce, ewentualnie sprawdzić na innej przeglądarce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takie cuda to kojarzą mi się tylko z włączeniem cache (parametry zaawansowane > wydajność >Użyj pamięci podręcznej > System plików).

Warto też wyczyścić cache w prestashop i przeglądarce, ewentualnie sprawdzić na innej przeglądarce.

Włączyłem w innej przeglądarce, otóż działa.

 

Załączam link do screena z ustawieniami.

@ircykk niestety nie wiem czym są cache i za co są odpowiedzialne, dlatego będę bardzo wdzięczny za dalsze pokierowanie mnie.  :oops: 

 

link: http://wgrajo.pl/img/screenzwz.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

na dole strony której printa wrzuciłeś masz sekcję "Cache"

a w niej "Użyj cache" ten parametr musi być na NIE

 

poza tym sprawdź w czy nie masz włączonego filtrowania w produktach "Filtruj wg kategorii" w zakładce KATALOG->Produkty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

na dole strony której printa wrzuciłeś masz sekcję "Cache"

a w niej "Użyj cache" ten parametr musi być na NIE

 

poza tym sprawdź w czy nie masz włączonego filtrowania w produktach "Filtruj wg kategorii" w zakładce KATALOG->Produkty

Cache było ustawione tak, jak napisałeś, a "filtruj według kategorii" odznaczone.

Nic się nie zmieniło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7480
    • Postów
      36201
×