Skocz do zawartości
Peebuls

Problem ze zmianą hasła przez klienta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z resetowaniem haseł dla klientów. W przypadku skorzystania z opcji "Zapomniałem hasła" klient podaje maila, pojawia się wiadomość, iż hasło zostało wysłane na danego maila, ale niestety wiadomości na skrzynce nie ma. Pozostałe powiadomienia itd. działają poprawnie. 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 819
    • Postów
      37 172
×