Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?
Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.
Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?
Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.
Czy da się ustawić nie wysyłanie faktury, jeśli na fakturze jest tylko produkt z rabatem 100%?
Produkty są wirtualne, zapewne sporo osób pobierze przykładowy z ceną 0zł (100% rabatu) - wystawianie wtedy faktury mija się z celem i strasznie zaciemni księgowość.
1. Załóżmy, że sprzedaję jedno krzesło. Koszt dostawy = 20 zł. Klient zamawia 25 krzeseł i koszt dostawy wynosi nadal 20 zł, a nie 500 zł. Jest taka opcja, żeby koszt dostawy zwiększał się automatycznie do liczby zamówionych produktów??
2. Obecnie mój koszyk i realizacja zamówienia są po angielsku. Jak i gdzie zmienić to na polski? Mam również dostęp do FTP.
Witam,
Mam pytanie czy komuś udało się rozwiązać problem poprawnego zliczania transakcji sklepu w GA analystic . Piszę w kategoria modułów płacących, gdyż w zasadzie to one są źródłem problemu. A problem polega na tym , że GA nie zlicza prawidłowo ilości i wartości transakcji, jeśli zakup został opłacony innym sposobem niż przelew bankowy (jak np PayPal ). W zasadzie wszystkie płatności które opierają się na zewnętrznych modułach presty , pochodzących z innych firm nie są zliczane poprawnie. w GA , to skutkuje tym że dane dotyczące wartości transakcji z danego źródła są po prostu nie prawdziwe.
Wiem że ja mam taki problem z Paypal , nie wiem czy tak samo jest z PayU i tym podobnymi , podejrzewam że tak.
Czy ktoś sobie z tym poradził ? Czy jest coś o czym może nie wiem w tej kwestii ?
Kiedyś ktoś sugerował stworzenie dodatkowej strony przelotowej , pomiędzy wyborem metod płatności a wybranym modułem. Dla klienta to byłaby strona " ładująca się " w praktyce miałaby czas aby wysłać wszystkie odpowiednie informacje dotyczące transakcji .
Mam taki problem w prestashop 1.5.6.2:
Każde zamówienie jest opłacane automatycznie na kwote zamówenia przez prestashop.
Nie ma znaczenia jaką formę płatności wybiera klient, dla każdej następuje autoksięgowanie bez znaczenia, czy była wpłata.
Posiadam 3 metody płatności:
- płatność przy odbiorze
- transferuj.pl
- płatność przelewem
Nie wiem jak to rozwiązać. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.
Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.
Statystyki forum
Tematów
7 825
Postów
37 127
Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.
Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.
Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.