Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez hakeryk2
      Witam,
       
      Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?
      Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.
       
      Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?
       
      Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez gangur
      Czy da się ustawić nie wysyłanie faktury, jeśli na fakturze jest tylko produkt z rabatem 100%?
      Produkty są wirtualne, zapewne sporo osób pobierze przykładowy z ceną 0zł (100% rabatu) - wystawianie wtedy faktury mija się z celem i strasznie zaciemni księgowość.
    • Przez miechu90
      Witam, 
       
      dopiero zaczynam z presta i mam dwa pytania. 
       
      1. Załóżmy, że sprzedaję jedno krzesło. Koszt dostawy = 20 zł. Klient zamawia 25 krzeseł i koszt dostawy wynosi nadal 20 zł, a nie 500 zł. Jest taka opcja, żeby koszt dostawy zwiększał się automatycznie do liczby zamówionych produktów??
       
      2. Obecnie mój koszyk i realizacja zamówienia są po angielsku. Jak i gdzie zmienić to na polski? Mam również dostęp do FTP.
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.  
      Pozdrawiam,
      Paweł  
    • Przez mallard2
      Witam,
      Mam pytanie czy komuś udało się rozwiązać problem poprawnego zliczania transakcji sklepu w GA analystic . Piszę w kategoria modułów płacących, gdyż w zasadzie to one są źródłem problemu. A problem polega na tym , że GA nie zlicza prawidłowo ilości i wartości transakcji, jeśli zakup został opłacony innym sposobem niż przelew bankowy (jak np PayPal ). W zasadzie wszystkie płatności które opierają się na zewnętrznych modułach presty , pochodzących z innych firm nie są zliczane poprawnie.  w GA , to skutkuje tym że dane dotyczące wartości transakcji z danego źródła są po prostu nie prawdziwe.
      Wiem że ja mam taki problem z Paypal , nie wiem czy tak samo jest z PayU i tym podobnymi , podejrzewam że tak.
       
      Czy ktoś sobie z tym poradził ? Czy jest coś o czym może nie wiem w tej kwestii ?
      Kiedyś ktoś sugerował stworzenie dodatkowej strony przelotowej , pomiędzy wyborem metod płatności a wybranym modułem. Dla klienta to byłaby strona " ładująca się " w praktyce miałaby czas aby wysłać wszystkie odpowiednie informacje dotyczące  transakcji .
       
      pozdrawiam
    • Przez sfora88
      Witajcie
       
      Mam taki problem w prestashop 1.5.6.2:
      Każde zamówienie jest opłacane automatycznie na kwote zamówenia przez prestashop.
      Nie ma znaczenia jaką formę płatności wybiera klient, dla każdej następuje autoksięgowanie bez znaczenia, czy była wpłata.
      Posiadam 3 metody płatności:
      - płatność przy odbiorze
      - transferuj.pl
      - płatność przelewem
       
      Nie wiem jak to rozwiązać. Ma ktoś jakiś pomysł ?

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×