Skocz do zawartości


Zdjęcie

Płatność przy odbiorze - moduł niewidoczny w sklepie

płatność przy odbiorze niewidoczny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dagmarus

Dagmarus

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • PrestaShop:1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 11:44

Witam,

Dokonaliśmy upgrade'u sklepu z PS 1.2 do 1.6. Template defaultowy.

 

Niestety mimo włączonej opcji nie pokazuje mi się sklepie metoda płatności przy odbiorze (v.  0.7.5). Jest ona widoczna w aktywnych płatnościach na zapleczu, jednak podczas robienia zamówienia widzę tylko przelew na konto i PayU (też problemy, ale to na osobny wątek).

 

Adres sklepu www.test-verb.werbisci.pl (wersja testowa, gdzie można zobaczyć co i jak)

 

W trybie debugowania nie widzę żadnych informacji. Te które się pojawiają (na inny wątek) dotyczą płatności przelewem na konto i PayU.

Może jakieś konflikty?

 

Dzięki za podpowiedź!

 

 



#2 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 5051 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 11:56

Reinstalacja nie pomaga? Może szhip2pay ukrywa lub ustawienia krajów?



#3 Dagmarus

Dagmarus

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • PrestaShop:1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 12:41

Ship2Pay mam zainstalowany, ale wyłączony.

Po reinstalacji moduł płatności przy odbiorze pojawił się na liście, ale w trybie debugowania "wywala" mi całą stronę tekstu.

Żadne zamówienia nie są tworzone.

 

P.S. Na razie usunąłem z listy PayU.



#4 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 5051 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 12:55

Wyświetla się ale wywala błąd przy składaniu zamówienia. Aktualizacja poszła bez błędów? Inny moduł np. bankwire pozwala złożyć zamówienie? 



#5 Dagmarus

Dagmarus

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • PrestaShop:1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 13:00

Tak, reinstalacja poszła bez błędów. Przy bankwire mam ten sam problem i całą stronę informacji przy trybie debugowania. I tam też nie można złożyć zamówienia.



#6 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 5051 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 13:01

Wydaje mi się że przy aktualizacji sklepu coś poszło nie tak, jest jakaś niezgodność kolumn w bazie danych w tabeli ps_orders.



#7 Dagmarus

Dagmarus

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • PrestaShop:1.6

Napisano 18 sierpień 2016 - 13:06

Ok, spróbuję zatem skontaktować się z firmą, która robiła mi aktualizację.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: płatność, przy odbiorze, niewidoczny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl