Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z polem kod pocztowy na formularzu - wyświetla się na czerwono


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 balckbrookly

balckbrookly

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów

Napisano 19 lipiec 2016 - 20:48

Witam wszystkich,

 

Posiadam problem formularzem w prestashop 1.6 podczas wypełniania przez klienta formularza w polu kod pocztowy po wpisaniu wartości poprawnej pole zakreśla się na czerwono, jak temu zaradzić? Czy można po prostu zostawić to pole ale ustawić aby nie było obowiązkowe? albo jak usunąć ten błąd wyświetlenia kodu?

 

Dodam że na zapleczu w sekcji strefy/polska kod pocztowy był dodany i sformułowany NN-NNN lub nie, w obydwu przypadkach nadal pole jest wymagane lub przyjmuje że poprawnie wpisany kod pocztowy jest błędny co wprowadza klientów w błąd.

 

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc i odpowiedzi.

 

pozdrawiam

 

Załączony plik  Kraje Edytuj Poland • PER ME Butik.png   312,96 KB   0 Ilość pobrań

 

Załączony plik  Adres - PER ME Butik.png   14,28 KB   0 Ilość pobrań



#2 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4241 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 19 lipiec 2016 - 22:11

było na forum juz kilka razy o tym problemie - poszukaj a znajdziesz rozwiązanie


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#3 bartoszmachnik

bartoszmachnik

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • LocationLublin
  • PrestaShop:1.6

Napisano 28 grudzień 2016 - 17:04

Podpowiem że jeśli nasz szablon bazuje na szablonie domyślnym a pole kodu pocztowego jest podświetlane jako błędne ale formularz przechodzi to problem może nie tyczyć się samej validacji lecz może dotyczyć pliku themes\NAZWASZABLONU\js\tools\statesManagement.js

Proponuję odnaleźć ten plik w katalogu z szablonem domyślnym i nadpisać (robiąc backup) w katalogu ze swoim szablonem.



#4 balckbrookly

balckbrookly

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów

Napisano 27 styczeń 2017 - 13:27

to nic nie dało...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl