Skocz do zawartości
hakeryk2

Płatność Payu - jak ponowić płatność dla zamówienia? Link do płatności

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?

Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.

 

Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?

 

Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tpay ma opcje generowania linku płatności, co prawda nie zastąpi to właściwej płatności którą będziemy musielu sami ręcznie oznaczyć w sklepie, ale wygląda to bardziej profesjonalnie jak wysyłamy email z takim właśnie linkiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka może i dobra, nie wiem nie testowałem, jedna rzecz mnie irytuje w tego typu modułach że jest zbyt mocno zaciemniony kod, ja rozumie jakieś ważniejsze klasy ale nie cały moduł, ktoś kto za niego zapłaci może nie mieć świadomości że nie będzie mógł nic w nim zmienić do czasu próby dokonania tego. No i chyba opłata abonamentowa tak?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • 12 miesięcy aktualizacji i wsparcia technicznego. Odnowienie po roku za 50% ceny.

To tak trochę nie fair :( Za 2 lata PayU zmieni API i ja będę musiał kupić wtyczkę ponownie. Tak jak mówiłem - napiszę do PayU żeby może to jakoś poprawili bo nie może być to aż tak trudne dla osób znających API... choć ostatnio dopiero po kilku zgłoszeniach poprawili błąd w najnowszej aktualizacji. Eh.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez janNowak
      Prestashop 1.6.1.24
      PayU: "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności."
      Ma ktoś podobnie? 
      Jak klient wybiera Aliorbank czy inny Santander to pojawiają się komunikaty :"Wystąpił błąd podczas procesowania płatności." i "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności. Proszę spróbować ponownie lub skontaktować się ze sklepem".
      logi:
      Notice: Trying to get property of non-object in /ps/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 43
      moduły zainstalowane ostatnio odinstalowałem i usunąłem, nadpisania w override też cache też.
      Płatność PayU  przechodzi bez problemu jak zaznaczę  BLIK, Visa, PauU Płacę później,Raty PayU,Google Pay,Masterpass,Visa Checkout. Komunikat pojawia się tylko jak zaznaczę któryś z banków.
       

    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
    • Przez nikos111
      Witam,
      Korzystam z przelewów on-lina za pośrednictwem payU i wszystko działa ok.
      Zdarzają się jednak sytuacje, że klient dokonuje częściowego zwrotu towaru. Żeby mieć możliwość dokonania częściowego zwrotu wpłaconej przez klienta kwoty za pośrednictwem payU należy zintegrować ze sklepem produkt Payout API.
      Otrzymałem nawet link jak to wykonać, ale nic mi to nie mówi
      http://developers.payu.com/pl/payouts.html
      Ktoś posiada wiedzę na ten temat?
      Presta 1.6.0.6
    • Przez Dagmarus
      Witam,
      Dokonaliśmy upgrade'u sklepu z PS 1.2 do 1.6. Template defaultowy.
       
      Niestety mimo włączonej opcji nie pokazuje mi się sklepie metoda płatności przy odbiorze (v.  0.7.5). Jest ona widoczna w aktywnych płatnościach na zapleczu, jednak podczas robienia zamówienia widzę tylko przelew na konto i PayU (też problemy, ale to na osobny wątek).
       
      Adres sklepu www.test-verb.werbisci.pl (wersja testowa, gdzie można zobaczyć co i jak)
       
      W trybie debugowania nie widzę żadnych informacji. Te które się pojawiają (na inny wątek) dotyczą płatności przelewem na konto i PayU.
      Może jakieś konflikty?
       
      Dzięki za podpowiedź!
       
       
    • Przez gangur
      Czy da się ustawić nie wysyłanie faktury, jeśli na fakturze jest tylko produkt z rabatem 100%?
      Produkty są wirtualne, zapewne sporo osób pobierze przykładowy z ceną 0zł (100% rabatu) - wystawianie wtedy faktury mija się z celem i strasznie zaciemni księgowość.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 776
    • Postów
      37 066
×