Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez janNowak
      Prestashop 1.6.1.24
      PayU: "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności."
      Ma ktoś podobnie? 
      Jak klient wybiera Aliorbank czy inny Santander to pojawiają się komunikaty :"Wystąpił błąd podczas procesowania płatności." i "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności. Proszę spróbować ponownie lub skontaktować się ze sklepem".
      logi:
      Notice: Trying to get property of non-object in /ps/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 43
      moduły zainstalowane ostatnio odinstalowałem i usunąłem, nadpisania w override też cache też.
      Płatność PayU  przechodzi bez problemu jak zaznaczę  BLIK, Visa, PauU Płacę później,Raty PayU,Google Pay,Masterpass,Visa Checkout. Komunikat pojawia się tylko jak zaznaczę któryś z banków.
       

    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
    • Przez nikos111
      Witam,
      Korzystam z przelewów on-lina za pośrednictwem payU i wszystko działa ok.
      Zdarzają się jednak sytuacje, że klient dokonuje częściowego zwrotu towaru. Żeby mieć możliwość dokonania częściowego zwrotu wpłaconej przez klienta kwoty za pośrednictwem payU należy zintegrować ze sklepem produkt Payout API.
      Otrzymałem nawet link jak to wykonać, ale nic mi to nie mówi
      http://developers.payu.com/pl/payouts.html
      Ktoś posiada wiedzę na ten temat?
      Presta 1.6.0.6
    • Przez Dagmarus
      Witam,
      Dokonaliśmy upgrade'u sklepu z PS 1.2 do 1.6. Template defaultowy.
       
      Niestety mimo włączonej opcji nie pokazuje mi się sklepie metoda płatności przy odbiorze (v.  0.7.5). Jest ona widoczna w aktywnych płatnościach na zapleczu, jednak podczas robienia zamówienia widzę tylko przelew na konto i PayU (też problemy, ale to na osobny wątek).
       
      Adres sklepu www.test-verb.werbisci.pl (wersja testowa, gdzie można zobaczyć co i jak)
       
      W trybie debugowania nie widzę żadnych informacji. Te które się pojawiają (na inny wątek) dotyczą płatności przelewem na konto i PayU.
      Może jakieś konflikty?
       
      Dzięki za podpowiedź!
       
       
    • Przez gangur
      Czy da się ustawić nie wysyłanie faktury, jeśli na fakturze jest tylko produkt z rabatem 100%?
      Produkty są wirtualne, zapewne sporo osób pobierze przykładowy z ceną 0zł (100% rabatu) - wystawianie wtedy faktury mija się z celem i strasznie zaciemni księgowość.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×