Skocz do zawartości


Zdjęcie

Płatność Payu - jak ponowić płatność dla zamówienia? Link do płatności

payu płatność ponowna link link płatności

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 hakeryk2

hakeryk2

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 30 czerwiec 2016 - 12:32

Witam,

 

Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?

Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.

 

Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?

 

Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.

 

Pozdrawiam.



#2 Jadzia

Jadzia

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 21 postów

Napisano 01 lipiec 2016 - 11:44

My rozwiązujemy to tak, że prosimy klienta o ponówienie zamówienia.


Polecam płytki novertis.pl oraz farby wewnętrzne i zewnętrzne e-farby.pl


#3 hakeryk2

hakeryk2

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 04 lipiec 2016 - 10:04

No ja ostatnio poprosiłem i Klient powiedział, ze mu się nie chce jeszcze raz u mnie zamawiać i kupił na allegro u kogoś innego.



#4 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 978 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 04 lipiec 2016 - 10:41

tpay ma opcje generowania linku płatności, co prawda nie zastąpi to właściwej płatności którą będziemy musielu sami ręcznie oznaczyć w sklepie, ale wygląda to bardziej profesjonalnie jak wysyłamy email z takim właśnie linkiem.

#5 hakeryk2

hakeryk2

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 04 lipiec 2016 - 20:50

Na oficjalnym forum poruszyłem podobny wątek i ktoś zapodał informację, że istnieje wtyczka (płatna) ale za to oferuje to o co pytałem. Link dla potomnych https://www.prestash...wnej-płatności/



#6 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 978 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 05 lipiec 2016 - 03:33

Wtyczka może i dobra, nie wiem nie testowałem, jedna rzecz mnie irytuje w tego typu modułach że jest zbyt mocno zaciemniony kod, ja rozumie jakieś ważniejsze klasy ale nie cały moduł, ktoś kto za niego zapłaci może nie mieć świadomości że nie będzie mógł nic w nim zmienić do czasu próby dokonania tego. No i chyba opłata abonamentowa tak?



#7 hakeryk2

hakeryk2

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 05 lipiec 2016 - 07:30

  • 12 miesięcy aktualizacji i wsparcia technicznego. Odnowienie po roku za 50% ceny.

To tak trochę nie fair :( Za 2 lata PayU zmieni API i ja będę musiał kupić wtyczkę ponownie. Tak jak mówiłem - napiszę do PayU żeby może to jakoś poprawili bo nie może być to aż tak trudne dla osób znających API... choć ostatnio dopiero po kilku zgłoszeniach poprawili błąd w najnowszej aktualizacji. Eh.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: payu, płatność, ponowna, link, link płatności

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl