Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z dotpay.pl dużo odrzuconych płatności.Brak automatycznych zmian statusów.

dotpay problem z dotapy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReY17

ReY17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 26 postów
  • LocationKraków
  • PrestaShop:1.6

Napisano 23 czerwiec 2016 - 10:54

Witam, mam prestashop 1.5 i moduł szybkich płatności Dotpay. Otóż moduł kupiłem.

Mam problem ponieważ:

1. Moduł dotpay po tym jak ktoś prawidłowo zapłaci nie zmienia z automatu statusu zamówienie na " Płatność przyjęta" trzeba to ręcznie zmieniać. Czy jest jakiś sposób żeby to zrobić ewentualnie na ktorą firmę zmienić płatności która posaida coś takiego? Oprócz Payu jakaś firma to ma?

 

2. Moduł jest dobrze skonfigurowany ale Na 10 zamówień 3-4 odrzuca płatność. I to bardzo regularnie... Najwięcej osób się skarży jak ma zapłacić kartą kredytową to wtedy odrzuca. Nie mam jak tego sprawdzić czy tylko karty kredytowe bo takowej nie posiadam. Ale 90% z tych odrzuconych to jak ktoś chcę kartą zapłacić.

 

 

Jakieś rady? U was też się tak dzieje? Zmienić operatora szybkich płatności? Jeśli tak to na jakiego?


Chcesz kupić tani garaż blaszany ?

Jako producent Garaże Blaszane oraz Wiaty garażowe sprzedajemy Blaszaki już od 999zł! :smile:


#2 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4975 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 23 czerwiec 2016 - 11:49

Moduł to tylko pośrednik sklep <-> dotpay, dotpay odrzuca płatność czy w sklepie jest status odrzucona a w dotpay jest ok? Każdy moduł jest inny i problem najlepiej zgłosić sprzedawcy/



#3 ReY17

ReY17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 26 postów
  • LocationKraków
  • PrestaShop:1.6

Napisano 23 czerwiec 2016 - 13:26

Jeśli klientowi odrzuciło lub przeszła płatność to zamówienie  na sklepie dalej jest status "Płatność Dotpay" i trzeba ręczne sprawdzać i nadawać "Błąd płatności lub Płatność zakceptowano". A sprawdzam robiąc tak że przychodzi mail czy płatność "wykonna" czy "odrzucona": od dotpaya . Problem polega na tym, że klient płacąc na sklepie o 20:00 dopiero na drugi dzień ręcznie zmieniam status na "Płatność zakceptowana" i do tego czasu większość dzwoni i pyta czemu nie ma statusu że zapłacono skoro im przeszło prawidłowo. 

 

Chodzi o to że jest duży współczynnik odrzuceń (klienci się denerwują i czasem w ogóle rezygnują z zakupów), np jeśli komuś się płatność nie powiedzie to nie może wrócić i zapłacić jeszcze raz tylko musi całe zamówienie od nowa realizować... Szkoda, że nie ma czegoś takiego, że przychodzi na maila zapłać ponownie.

W Payu chyba lepiej to wygląda odnośnie zmiany automatycznego statusu. Chyba zdecyduje się na zmiane operatora kosztem większych kosztów prowizji ;-)


Chcesz kupić tani garaż blaszany ?

Jako producent Garaże Blaszane oraz Wiaty garażowe sprzedajemy Blaszaki już od 999zł! :smile:


#4 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 23 czerwiec 2016 - 15:28

PayU jest chyba najbardziej rozpoznawalnym w Polsce operatorem płatności i to za pomocą allegro, ja natomiast polecam tpay i przelewy24.



#5 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4975 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 25 czerwiec 2016 - 12:26

Jeśli klientowi odrzuciło lub przeszła płatność to zamówienie  na sklepie dalej jest status "Płatność Dotpay" i trzeba ręczne sprawdzać i nadawać "Błąd płatności lub Płatność zakceptowano". A sprawdzam robiąc tak że przychodzi mail czy płatność "wykonna" czy "odrzucona": od dotpaya . Problem polega na tym, że klient płacąc na sklepie o 20:00 dopiero na drugi dzień ręcznie zmieniam status na "Płatność zakceptowana" i do tego czasu większość dzwoni i pyta czemu nie ma statusu że zapłacono skoro im przeszło prawidłowo. 

 

Chodzi o to że jest duży współczynnik odrzuceń (klienci się denerwują i czasem w ogóle rezygnują z zakupów), np jeśli komuś się płatność nie powiedzie to nie może wrócić i zapłacić jeszcze raz tylko musi całe zamówienie od nowa realizować... Szkoda, że nie ma czegoś takiego, że przychodzi na maila zapłać ponownie.

W Payu chyba lepiej to wygląda odnośnie zmiany automatycznego statusu. Chyba zdecyduje się na zmiane operatora kosztem większych kosztów prowizji :wink:

 

Większość modułów automatycznie nadaje statusy, ten zainstalowany widocznie tego nie robi lub działa niewłaściwie ale to już trzeba z autorem się kontaktować.



#6 ReY17

ReY17

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 26 postów
  • LocationKraków
  • PrestaShop:1.6

Napisano 14 lipiec 2016 - 14:06

Muszę kupić moduł który obsługuje automatycznie statusy.

Mam jeszcze pytanie odnośnie modułu który by doliczał prowizję jeśli by ktoś chciał zapłacić poprzez dotpay'a   polecacie jakiś konkretny?


Chcesz kupić tani garaż blaszany ?

Jako producent Garaże Blaszane oraz Wiaty garażowe sprzedajemy Blaszaki już od 999zł! :smile:


#7 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 14 lipiec 2016 - 16:22

przelewy24 ma taka opcję i tpay również ma opcje przerzucenia prowizji na klienta.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl