Skocz do zawartości
Peebuls

Brak powiadomień o mailach od klientów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po przeniesieniu sklepu na nowy serwer i zmianie maila właściciela sklepu przy mailach do klientów (np. o zmianie statusu zamówienia) widnieje stary e-mail z poprzedniego sklepu. Gdzie można go zmienić? W zakładce Zaawansowane - E-mail poczta jest już skonfigurowana pod nowy mail, w zakładce "Kontakty sklepu" również jest nowy, w Klienci -> Kontakty - tak samo nowy. Brakuje mi pomysłu sad.gif. Pozdrawiam

 

Po przeniesieniu sklepu na nowy serwer i zmianie maila gdzie tylko się dało nie dostaję powiadomień na maila o nowych wiadomościach do biura obsługi. Maile o nowych zamówieniach i mail testowy dochodzą bez problemu. Co może być nie tak?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Problem powiadomień rozwiązany. Pozostaje kwestia tego, iż nie dostaję na skrzynkę mailii o tym, że jest nowa wiadomość od klienta. Maile te widzę tylko w sklepie. Czy ma ktoś może jakiś pomysł gdzie może leżeć problem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jak piszesz, że coś rozwiązane warto dla potomnych dać instrukcje co i jak zrobiłeś, że problem udało się rozwiązać.

 

Do wysyłania maili używasz konta smtp czy funkcji mail() ?

 

Czy jak wysyłasz sobie wiadomość testową z presty to ją otrzymujesz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe niedopatrzenie - okazało się, iż był to starszy e-mail z przed przeniesienia. W chwili obecnej mam tylko problem z tym, iż maile od klientów są widoczne w panelu administracyjnym jednak nie dostaję powiadomień o ich nadejściu na skrzynkę. W przypadku maila testowego czy nowego zamówienia taki mail się pojawia. Korzystam z funkcji SMTP.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy wersja php na poprzednim hostingu jest taka sama?

 

Zobacz w logach co pojawia się po wysyłce maila, może być tak, że na plikach (katalogach) nie masz odpowiednich praw po przeniesieniu.

 

Czy korzystasz z modułu mailalerts? jeśli tak, przeinstaluj go. 

 

Czy w sklepie jest więcej niż jeden język?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy wersja php na poprzednim hostingu jest taka sama?

 

Zobacz w logach co pojawia się po wysyłce maila, może być tak, że na plikach (katalogach) nie masz odpowiednich praw po przeniesieniu.

 

Czy korzystasz z modułu mailalerts? jeśli tak, przeinstaluj go. 

 

Czy w sklepie jest więcej niż jeden język?

Wersja PHP jest taka sama. Hosting pochodzi nawet od tego samego dostawcy. Nie bardzo wiem gdzie sprawdzić logi :(. Istnieje jakiś wykaz jakie uprawnienia powinny mieć dane pliki żeby ew. to sprawdzić i nadać?

Korzystam z mailalerts - przeinstalowywałem go już. W sklepie są dwa języki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej będzie jak dostaniesz się do katalogu logów swojego hostingu, tam najprawdopodobniej będzie podana przyczyna.  (w zależności od hostingu, może to być np tu: /var/log/apache2/twojadomena).

 

Lista katalogów i ich uprawnień podana jest w dokumentacji do presty.

 

Co do modułu mailalert:

- czy to najnowsza wersja 3.6

- czy adres podany w module jest taki sam jak adres podany w twoim sklepie?

 

Jeśli do wysyłki używasz konta smtp to po wysłaniu maila znajduje się on w polu wysłane? czy wcale tam nie trafia?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Katalogi chmod 755

Pliki chmod 644

 

co to za hosting?

stawiam na problem ze swiftem ;)

Hosting ibc.pl.

 

 

Najlepiej będzie jak dostaniesz się do katalogu logów swojego hostingu, tam najprawdopodobniej będzie podana przyczyna.  (w zależności od hostingu, może to być np tu: /var/log/apache2/twojadomena).

 

Lista katalogów i ich uprawnień podana jest w dokumentacji do presty.

 

Co do modułu mailalert:

- czy to najnowsza wersja 3.6

- czy adres podany w module jest taki sam jak adres podany w twoim sklepie?

 

Jeśli do wysyłki używasz konta smtp to po wysłaniu maila znajduje się on w polu wysłane? czy wcale tam nie trafia?

Niestety nie bardzo wiem jak dostać się do tych logów. Moduł mailalert jest zaktualizowany do najnowszej wersji, a adres e-mail taki sami jak w sklepie.

Co do ostatniego pytania to nie bardzo rozumiem. W polu "wysłane" na poczcie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

sprawdź logi błędów serwera

tam powinno coś być

Otrzymałem taką wiadomość od IBC: Hosting współdzielony nie przewiduje dostępu do logów pocztowych dla pojedynczego Użytkownika. Prosimy o szczegółowe opisanie problemu oraz wskazanie konta na którym występuje. Jeżeli ma Pan na myśli error logi dla domeny (www) logi te dostępne są dla Państwa w narzędziu Webas serwera: Historia > Logi Usług W przypadku logów poczty SMTP, POP3 lub IMAP dla wybranego konta z określonego dnia to koszt 19 zł netto Cennik W celu ich zamówienia prosimy o wskazanie rodzaju logów, nazwy konta e-mail oraz daty.

 

Proszę o informację czy chodzi o logi z poczty czy domeny i wtedy podeślę do wglądu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie chodzi ani o logi poczty ani o logi dla domeny www (posiłkuję się tą odpowiedzią od IBC...)? Wysłałem maila, a z panelu klienta udało mi się pobrać dwa pliki z logami "access_log" i "error_log", ale one zajmują po 0kb i są po prostu puste.

 

Ps. Dodam, że w panelu klienta są oznaczone jako "Logi usług". I w zasadzie z każdego dnia są puste.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

chodzi o logi błędów serwera czyli error_log

te logi są generowane zazwyczaj dla konkretnej domeny

skoro i access log i error log masz puste to albo w złym miejscu szukasz albo masz wyłączne generowanie logów

 

sugeruję włączyć w preście opcje wyświetlania błędów - wysłać sobie emaila i patrzeć co się dzieje presta ewentualnie wyświetli błąd, jeżeli nie to błąd powinien się pojawić  w logu błędów

Oczywiście zakładam, iż wszędzie w sklepie masz ustawione adresy email w tej samej domenie co sklep

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Presta nie wyświetla żadnych błędów. Mail oczywiście jest ustawiony. Podsyłam logi (https://www.dropbox.com/s/1j3qi8w7vf4luwa/Desktop.rar?dl=0) z domeny głównej i poddomeny w załączniku. Są z dzisiaj, przed wygenerowaniem wysłałem maila jako klient sklepu. Informacji o tym mailu oczywiście brak (jedynie widnieje w panelu).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
[client 85.25.210.234] Request exceeded the limit of 10 internal redirects due to probable configuration error. Use 'LimitInternalRecursion' to increase the limit if necessary. Use 'LogLevel debug' to get a backtrace.

błędy z .htaccess 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 847
    • Postów
      37 175
×