Skocz do zawartości
lookandsail

Poszukuję firmy lub doświadczonego programisty do stworzenia multisklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam (uwaga długi post),  

 

jak w temacie, poszukuję firmy lub doświadczonego programisty, który może wykazać się minimum 10 pełnymi wdrożeniami/sklepami, które są aktywne i potwierdzają doświadczenie takiej firmy/osoby. Kolejnym wymogiem to podpisanie umowy i fakturowanie prac. Jednym słowem, poszukuję doświadczenia. terminowości i profesjonalizmu, nauka i błędy nie wchodzą w rachubę przy tym zleceniu. 

 

Prace polegałyby na kilku etapach, stworzeniu paru sklepów ale działających na jednej bazie danych i jednym panelu do zarządzania (chyba, że w trakcie rozmów okaże się ten pomysł jest pozbawiony sensu - do dyskusji). Kilka różnych domen, niektóre nawet w 3 językach, oferujące różny a czasami ten sam asortyment. Instalacja na naszym serwerze, roczny suport i aktualizacja oprogramowania i dodatków. Po stronie firmy wdrażającej pełny pakiet 

Etapy wyglądały by następująco

 

1. Stworzenie a raczej przeniesienie działającego sklepu Opencart z bransoletkami w polskie ramy. Posiadam pozwolenie, bazę danych csv i dostęp do źródeł. Chciałbym aby nasz sklep działał na tym samym szablonie graficznym co strona włoska z małymi zmianami detalicznymi. Wstępnie chciałem aby zrobić kopię działającego sklepu włoskiego Opencart 1 do 1 bo posiada od strony kupującego wszystko czego nam trzeba, ale otrzymałem informację, że będzie w przypadku tej platformy problem z pełną integracją  dodatków administracyjnych dostosowanych do polskich potrzeb np takich jak integracja z Allegro, UPS, GLS, Inpost i B2B.  W związku z tym pojawił się pomysł aby oprzeć ten sklep na Prestashop, który ponoć takich ograniczeń nie ma. W planach dodanie jest do sklepu kolejnych paru marek z bransoletkami dlatego trzeba przemyśleć od początku jak się do tego przygotować. Listę dodatków administracyjnych jaką potrzebujemy załączam poniżej wszystkich etapów. W sklepie będzie ok 100-150 produktów a każdy ma ok 5-7 rozmiarów czyli ilość rekordów to max 1000. Sklep początkowo działałby tylko w Polsce ale zaraz po ukończeniu chcemy wdrożyć wersje w 2-3 innych krajach na różnych domenach zagranicznych, asortyment ten sam, baza i panel ten sam ale różne języki i różne integracje z systemami wysyłek lokalnych, portalami społecznościowymi, etc...  Tutaj będzie się trzeba zastanowić jak to najlepiej rozwiązać ?

http://www.constantinnautics.it/
http://nauticalbracelets.co.uk/index.php?route=common/home

 

2. Stworzenie sklepu żeglarskiego, responsywnego na wybranym szablonie graficznym lub indywidualnej grafice. Sklep działający tylko w Polsce, potem możliwe że jeszcze w 2 krajach, na pewno opis produktów w 2 lub 3 językach. Ilość produktów w bazie ok 1000. Specyfikacja działania do omówienia w późniejszym etapie, ale podobna do powyższego. W tym przypadku może być inna baza danych ale fajnie gdyby można było się do niego dostać przez ten sam panel administracyjny, choć nie jest to warunek niezbędny.

 

3. Dodanie modułu zakupu produktu do 3-4 różniących się witryn www (inne domeny, inne produkty). Każda z witryn będzie prostą stroną responsywną opisującą dany produkt występujący w kilku wariantach kolorystycznych lub rozmiarowych z możliwością zakupu tego produktu online. Strony będą wielojęzyczne i niektóre występujące w 2 różnych krajach. Wskazane by było aby zamówienia i administracja odbywała się na tym samym panelu i bazie co powyższy sklep żeglarski. Serwisy banalnie proste ale od strony administracyjnej powiązane z allegro, ebay, portalami społecznościowymi, wysyłki międzynarodowe itp..    

 

DODATKI I INTEGRACJE NIEZBĘDNE DO SKLEPU Z BRANSOLETKAMI 

 

1. przystosowanie grafiki responsywnej z wybranego szablonu i wykonanie wszystkich niezbędnych elementów w tym banerów, ikon, etc Szablon taki jak strony wzorcowe z małymi zmianami. 
2. import bazy danych z plików csv a jeżeli pliki te nie są wystarczające to wprowadzenie wszystkich produktów do bazy wg bazy produktów widocznych na powyższych stronach wzorcowych
3. przystosowanie oprogramowania sklepu do polskich realiów czyli integracja:
-  z allegro (możliwość wystawiania automatycznie wielu aukcji do zaprojektowanego szablonu bezpośrednio z panelu sklepu)
- z płatnościami online przelewy 24, payyou
- z przesyłkami UPS, GLS, poczta polska i inpost  (pełna integracja, listy przewozowe, śledzenie, automatyczny mail, etc...)
- SEO - umożliwiającego uzyskać najwyższe pozycje przy każdym z produktów i zgodnie z wytycznymi google
- wielojęzyczność (3 języki )
- z systemem rozbudowanych statystyk, tak abyśmy wiedzieli jak klient lub oglądający do nas trafił (skąd), jakie produkty mają największą oglądalność, czas spędzony na stronie i produkcie, itp...
- z portalami społecznościowymi (facebook, instagram, pinterest, google+) i kampaniami jakie będą na nich prowadzone, sklepy etc...
- możliwość zmiany ceny w oparciu o daną kategorię produktów, danego produktu, klienta/loginu, walutę, obrotu,..  itp
- możliwość wpisywanie cen netto lub brutto - różne stawki vat i automatyczne obliczanie przez system
- integracja z porównywarkami cen, opineo itp
- możliwość przy każdym produkcie ustalenia innego terminu dostawy, tak aby zmiany można było wprowadzać grupowo np w oparciu o daną kategorię, dostawcę itp..
- moduł umożliwiający przypisywanie kuponów rabatowych do loginu
- moduł umożliwiający kupienie vouchera do wykorzystania w sklepie
- dostosowanie sklepu do wymogów giodo i rejestracja tam strony
- roczny suport techniczny i roczna aktualizacja wszystkich modułów w razie pojawiania się aktualizacji 
- moduł dla B2B umożliwiający zakupy hurtowe
- moduł slidera

- integracja z fakturownia.pl, kasą fiskalną 

4. Instalacja na naszym serwerze i uruchomienie sklepu

Poza tym specyfikacja dokładnie taka jaka jest na powyższych stronach z małymi zmianami detalicznymi (opis szczegółowy ustalimy przed podpisaniem umowy) 

 

Sprawa dość pilna, szczególnie pierwszy etap. Rozpoczęcie prac najlepiej jeszcze w tym tygodniu. Pliki csv do wglądu. 

W razie pytań  jestem do dyspozycji. Proszę pisać na priv  k.tarasiewicz MAŁPISZON gmail.com

 

pozdrawiam

Konrad  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Singsing
      Cześć, 
      szukam programisty na stałą współpracę, który podejmie się pracy częściowo na miejscu (spotkanie 1-2 w tygodniu) w celu optymalizacji, wdrożenia nowej skórki, dodanie modułów w w obecnie funkcjonującym sklepie na preście 1.6. Ważne jest to, że mamy integrację z Baselinkerem oraz integrację z magazynem poprzez presta ponieważ sprzedajemy na wielu platformach
       Zadania przed jakimi stoimi:
      - integracja z zewnętrznym magazynem hurtowni 
      - monitoring cen na różnych platformach marketplace
      - automatyzacja zwrotów i reklamacji
      - różne wersje EANów przy produktach
      - zmiana wyglądu sklepu
      kontakt: 728 984 174
    • Przez PiotrW
      Cześc wszystkim,
      Uruchomiliśmy kilka dni temu naszą aplikacje, która jest platformą do budowania locatorów takich jak store locator, czy place locator. Aplikacja jest całkowicie darmowa i tylko niektóre add-ony do niej są płatne.
      Dzięki NearPlace stworzysz lokalizator miejsc lepszy niż Google Maps i inne aplikacje w 5 minut zupełnie za darmo, beż żadnych limitów wyświetleń, czy miejsc. Także przy rejestracji nie wymagamy karty kredytowej.
      Osoby, które chcą otrzymać 3-miesięczny trial o wartości 300$, proszę o prywatną wiadomość.
      demo naszej aplikacji:
      https://demo.nearplace.com/on-page/locator.html
      przykładowe wdrożenia:
      https://www.vox.pl/o-marce
      http://www.rosenthal.pl/
      Rejestracja:
      https://nearplace.com
      Jeżeli mielibyście jakiekolwiek problemy z instalacją naszego rozszerzenia to pisać do mnie lub do supportu na stronie, na pewno pomożemy . Co prawda mamy też artykuł o tym jak dodać roszerzenie Nearplace do PrestaShop, ale jest w języku angielskim.
      Byłoby fajnie jeżeli także napisali jakieś wskazówki co wam się podoba, a co nie i co ewentualnie byście dodali do naszej aplikacji. Dzięki temu projekt będzie coraz lepszy . 

      Z góry przepraszam jeżeli temat został utworzony w złej kategorii, lecz własnie ta wydawała mi się najbardziej powiązana z naszą aplikacją.
      Pozdrawiam,
      Piotr z Nearplace.
       
    • Przez CmnPL
      Witam,
        zlecę opracowanie kilku modyfikacji lub dostosowanie, konfigurację i w późniejszym okresie nadzór nad funkcjonowaniem sklepu w oparciu o wersję 1.7.2.#
        Zakres prac (nieszczegółowy):
        - wdrożenie własnej skórki rwd lub jej niektórych elementów do bazowego responsywnego szablonu
        - wdrożenie lub napisanie modułu autocomplete dla wyszukiwarki (w pierwszym przypadku prośba o sugestię gotowego rozwiązania)
        - zmiana funkcjonalności Dostawcy/Producenci na Autorzy z rozbudowaniem o customowe pola i powiększenie pola opisu
        - dodanie możliwości przeglądania i wyszukiwania Autorów
        - modyfikacja funkcjonalnosci filtrów na stronach katalogu (dodanie suwaków, dodanie ikon dla wybnranych attrybutów)
        - modyfikacja wyświetlania na kartach produktowych (produkty powiązane, produkty tego samego autora)
        - konfiguracja i wdrożenie bramek płatności (PayPal, być może PayPal+Braintree)
        - konfiguracja i wdrożenie modułów wysyłkowych (UPS/DHL/FedEx)
        - konfiguracja i wdrożenie narzędzi (rozszerzeń) marketingowych (Google Tag Manager, Facebook Shop)
      Sklep jest targetowany głównie na zachód i rozwiązania dedykowane na stricte rynek polski (np. bez tłumaczenia na angielski lub bez obsługi dimensional weight) są niewskazane.
      Oferty (z krótkim CV i wskazaniem realizacji, wyłącznie z podaniem stawki godzinowej - przy tej ilości informacji, zdaję sobie sprawę, że nie jest mozliwe oszacowanie dokładne kosztu pracy) poproszę wyłącznie mailowo:
      biuro@e-community.pl
      Pozdrawiam,
      Tomasz Nowak
    • Przez tomasz16
      Wykonam sklep internetowy oraz strone www dla Twojej firmy.
      więcej informacji udzielę poprzez e-mail.
      Odpowiadam szybko.
      moje portfolio : tomaszkoksanowicz.pl
      e-mail: t.koksanowicz@gmail.com
    • Przez Mr_DiPi
      Witam,
       
      Mam takie zagadnienie i zastanawiam się skąd się to bierze.
       
      Na załączonej fakturze w okienku "Ogółem VAT" mamy wyszczególnione jakie VAT i za co został naliczony. I tu jest taka ciekawostka - przy pozycji "wysyłka" mamy dwa razy policzony VAT w wartości 1,31zł. Koszt wysyłki to 14zł brutto (11.38 netto) czyli VAT wynosi 2,62zł, a Presta dzieli go jakby na pół i zapisuje jako dwie pozycje. Suma się zgadza, ale jakoś tak dziwnie - co można z tym zrobić? 
      000002-2017 (1).pdf
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 731
    • Postów
      36 996
×