Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam postawione dwa sklepy na multisklepie, podczas tworzenia drugiego wyłączyłam "grupy klientów", teraz podczas logowania mam problem, ponieważ klient zalogowany do jednego nie może zalogować się do drugiego.

Czy istnieje możliwość odkręcenia tego np przez bazę?

Czy można tak skonfigurować sklepy, aby działały na jednej sesji logowania tzn klient zalogowany w jednym jest równocześnie zalogowany w drugim?

Proszę o pomoc

Agata

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale co mają do tego grupy klientów?

 

podczas  tworzenia grupy sklepów (lub użycia domyślnej grupy)

powinna być zaznaczona opcja

 

Współdziel klientów - TAK

Jeżeli ta opcja jest włączona, sklepy w tej grupie będą współdzieliły klientów. Jeżeli klient zarejestruje się w którymś z tych sklepów, jego konto automatycznie będzie dostępne w innych sklepach tej grupy.
Uwaga: nie będzie można wyłączyć tej opcji jeżeli będą zarejestrowani klienci w sklepie.

 

 

Udostępnij zamówienia: TAK

Jeżeli ta opcja jest włączona (co jest możliwe tylko wtedy kiedy klienci i dostępne ilości są współdzielone pomiędzy sklepami), koszyki klientów będą współdzielone we wszystkich sklepach w tej grupie. W ten sposób jakikolwiek proces zakupu rozpoczęty w jednym sklepie może być kontynuowany w innym sklepie tej samej grupy.
Uwaga: Nie można wyłączyć tej opcji, po tym jak zaczniesz akceptować zamówienia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale co mają do tego grupy klientów?

 

podczas  tworzenia grupy sklepów (lub użycia domyślnej grupy)

powinna być zaznaczona opcja

 

Współdziel klientów - TAK

Jeżeli ta opcja jest włączona, sklepy w tej grupie będą współdzieliły klientów. Jeżeli klient zarejestruje się w którymś z tych sklepów, jego konto automatycznie będzie dostępne w innych sklepach tej grupy.

Uwaga: nie będzie można wyłączyć tej opcji jeżeli będą zarejestrowani klienci w sklepie.

 

 

Udostępnij zamówienia: TAK

Jeżeli ta opcja jest włączona (co jest możliwe tylko wtedy kiedy klienci i dostępne ilości są współdzielone pomiędzy sklepami), koszyki klientów będą współdzielone we wszystkich sklepach w tej grupie. W ten sposób jakikolwiek proces zakupu rozpoczęty w jednym sklepie może być kontynuowany w innym sklepie tej samej grupy.

Uwaga: Nie można wyłączyć tej opcji, po tym jak zaczniesz akceptować zamówienia.

Dziękuję za odpowiedź. Jest jednak jeden problem niby w grupie jest włączone "współdziel klientów" ale między sklepami nie działa. Udostępnij zamówienia też się nie da włączyć.

Przysyłam screan

post-13902-0-07674300-1456319077_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no ale przeciez wszystko masz tam opisane

 

aby działało tak jakch chcesz wsztkie 3 opcje musza być na tak

 

 

Ok, dzięki za odpowiedz, teraz zadziałało, nie wiem czemu wcześniej nie chciało ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
    • Przez miro87
      Zlecę napisanie modułu importującego produkty i kategorie z hurtowni pfconcept.com do świeżo postawionego sklepu na silniku presta.
      Hurtownia udostępnia pliki XML, z których trzeba pobierać wybrane elementy.
      Więcej informacji i szczegółowy opis zlecenia podeślę po kontakcie na priv.
    • Przez daars_pl
      Witam,
      Czy ktoś jest w stanie polecić moduł sprawnej wyszukiwarki produktów, lub ew. możliwość modyfikacji standardowej ?
      Tak aby przy produktach typu VR-50HD nie było kłopotu znalezienia go przy frazach 'vr50hd' 'vr 50hd' 'vr 50 hd' 'vr50-hd' 'vr50' itp. opcje wpisywania z odstępami, myślnikami i bez ?
      I żeby wyszukiwarka nie wyświetlała dodatkowo wielu niepotrzebnych produktów, które wcale nie mają takiej frazy w nazwie czy kategorii ? Ustawienia wag w panelu adm. nic nie dają.
      Pozdrawiam
    • Przez ircykk
      Miałem  sporo pytań o taką usługę, chyba ostatnio wielu sprzedawców z allegro myśli o własnym sklepie :)
      Oferta: https://addonspresta.com/pl/content/19-import-aukcji-allegro-prestashop
    • Przez bonek04pl
      Witam serdecznie.
      Zduplikowałem moduł odpowiedzialny za wybieranie przy zamówieniu czy klient chce paragon i fakturę. Chciałem go zduplikować jako osobny moduł aby dodać jeszcze opcję wyboru Wniosku NFZ. Co zrobiłem aby zduplikować moduł:
      - Dodałem "2" do nazwy folderu oraz wszystkich plików które znajdują się w katalogu modułu (nie wliczając katalogów).
      - Wyedytowałem odpowiednio wszystkie pliki zduplikowanego stylu np. główny plik php:

       
      <?php if (!defined('_PS_VERSION_')) exit; class twParagonFaktura2 extends Module { const _PARAGON_FAKTURA2_ = 'tw_paragonfaktura2'; public static $documentType2 = array(); public function __construct() { $this->name = 'twparagonfaktura2'; $this->tab = 'billing_invoicing'; // front_office_features'; // $this->version = '1.0'; $this->author = 'Tomek Witek'; $this->need_instance = 0; $this->bootstrap = true; parent::__construct(); self::$documentType = array('Yes' => $this->l('Yes'), 'No' => $this->l('No') ); $this->displayName = $this->l('Receipt or invoice?'); $this->description = $this->l('The module allows you to choose the type of document confirming the purchase of goods (receipt or invoice)'); $this->ps_versions_compliancy = array('min' => '1.6', 'max' => _PS_VERSION_); } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- __construct() public function addOverride($classname) { if ( version_compare(_PS_VERSION_, '1.6.1.0', '<') ) { return parent::addOverride($classname); } else { return true; } } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- addOverride() public function install() { reset(self::$documentType); $sql = 'CREATE TABLE IF NOT EXISTS`'._DB_PREFIX_.self::_PARAGON_FAKTURA2_.'` ( `id_cart` int(11) NOT NULL, `document_type` ENUM(\''.implode("','", array_keys(self::$documentType) ).'\') NOT NULL DEFAULT \''.key(self::$documentType).'\', PRIMARY KEY(`id_cart`) ) ENGINE='._MYSQL_ENGINE_.' DEFAULT CHARSET=UTF8;'; return( parent::install() && $this->registerHook('displayShoppingCartFooter') && $this->registerHook('displayReceiptInvoiceExtra') && $this->registerHook('displayOrderDetail') && $this->registerHook('displayAdminOrder') && $this->registerHook('displayAdminOrderExtra') && $this->registerHook('actionGetExtraMailTemplateVars') && Configuration::updateValue('TW_PARAGON_FAKTURA2', key(self::$documentType)) && Db::getInstance()->execute($sql) ); } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- install() public function removeOverride($classname) { if ( version_compare(_PS_VERSION_, '1.6.1.0', '<') ) { return parent::removeOverride($classname); } else { return true; } } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- removeOverride() public function uninstall() { $sql = 'DROP TABLE IF EXISTS `'._DB_PREFIX_.self::_PARAGON_FAKTURA2_.'`;'; return( parent::uninstall() && $this->unregisterHook('displayShoppingCartFooter') && $this->unregisterHook('displayReceiptInvoiceExtra') && $this->unregisterHook('displayOrderDetail') && $this->unregisterHook('displayAdminOrder') && $this->unregisterHook('displayAdminOrderExtra') && $this->unregisterHook('actionGetExtraMailTemplateVars') && Configuration::deleteByName('TW_PARAGON_FAKTURA2') && Db::getInstance()->execute($sql) ); } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- uninstall() public function getContent() { if (Tools::isSubmit('submitSaveConfiguration')) { Configuration::updateValue('TW_PARAGON_FAKTURA2', Tools::getValue('TW_PARAGON_FAKTURA2')); } return $this->renderConfigForm(); } // ------------------------------------------------------------------------------------------------- getContent() public function renderConfigForm() { $fields_form = array( 'form' => array( 'legend' => array( 'title' => $this->l('Configuration'), 'icon' => 'icon-cogs' ), 'input' => array( array( 'type' => 'select', 'label' => $this->l('Default document'), 'name' => 'TW_PARAGON_FAKTURA2', 'desc' => $this->l('Set the default document confirming the purchase of goods'), 'options' => array( 'query' => $this->getDocumentTypes(), 'id' => 'id_option', 'name' => 'name' ), ), ), 'submit' => array( 'title' => $this->l('Save'), ) ), ); $helper = new HelperForm(); $helper->show_toolbar = false; $helper->table = $this->name; $lang = new Language((int)Configuration::get('PS_LANG_DEFAULT')); $helper->default_form_language = $lang->id; $helper->module = $this; $helper->allow_employee_form_lang = Configuration::get('PS_BO_ALLOW_EMPLOYEE_FORM_LANG') ? Configuration::get('PS_BO_ALLOW_EMPLOYEE_FORM_LANG') : 0; $helper->identifier = $this->identifier; $helper->submit_action = 'submitSaveConfiguration'; $helper->currentIndex = $this->context->link->getAdminLink('AdminModules', false).'&configure='.$this->name.'&tab_module='.$this->tab.'&module_name='.$this->name; $helper->token = Tools::getAdminTokenLite('AdminModules'); $helper->tpl_vars = array( 'fields_value' => array( 'TW_PARAGON_FAKTURA2' => Tools::getValue('TW_PARAGON_FAKTURA2', Configuration::get('TW_PARAGON_FAKTURA2')), ), 'languages' => $this->context->controller->getLanguages(), 'id_language' => $this->context->language->id ); return $helper->generateForm(array($fields_form)); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- _renderConfigForm() public function getDocumentTypes() { $options = array(); foreach( self::$documentType as $docType => $docName ) { $options[] = array( 'id_option' => $docType, 'name' => $docName ); } return $options; } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- getDocumentTypes() public function getCurrentDocumentType($id_cart) { $sql = 'SELECT `document_type` FROM `'._DB_PREFIX_.self::_PARAGON_FAKTURA2_.'` WHERE `id_cart`='.$id_cart.';'; $currentDocument = Db::getInstance()->getValue($sql); return ( array_key_exists($currentDocument, self::$documentType) ? $currentDocument : 'unknow' ); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- getCurrentDocumentType() public function getCurrentDocumentName($currentDocument, $unknow = 'unknow' ) { return ( array_key_exists($currentDocument, self::$documentType) ? self::$documentType[$currentDocument] : $unknow ); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- getCurrentDocumentName() public function _prepareHook() { $this->context->controller->addCSS(($this->_path).'views/css/twparagonfaktura2.css', 'all'); $this->context->controller->addJS(($this->_path).'views/js/twparagonfaktura2.js'); // --------------------------- dodaje rekord jezeli nie istnieje (z domyslnym typem dokumentu - klient nie wybral rodzaju dokumentu) // --------------------------- dla danego koszyka (id_cart) zostanie wykonane tylko JEDEN RAZ! $sql = 'INSERT IGNORE INTO `'._DB_PREFIX_.self::_PARAGON_FAKTURA2_.'` (`id_cart`, `document_type`) VALUES ('.$this->context->cart->id.', "'.Configuration::get('TW_PARAGON_FAKTURA2').'" )'; Db::getInstance()->execute($sql); // --------------------------- odczytuje biezacy typ dokumentu, typ dokumentu moze byc inny niz po dodaniu rekordu // --------------------------- np po ponownym wejscu do koszyka - klient wczesniej zmienil typ dokumentu, // --------------------------- zobacz paragonfaktuta2.js, ajax2.php $currentDocument = $this->getCurrentDocumentType($this->context->cart->id); $this->smarty->assign(array( 'documentType' => self::$documentType, 'currentDocument' => $currentDocument, 'id_cart' => $this->context->cart->id, )); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- _prepareHook() public function hookdisplayReceiptInvoiceExtra($params) { $this->_prepareHook(); return $this->display(__FILE__, 'views/templates/hook/paragonfaktura2.tpl'); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookdisplayReceiptInvoiceExtra() public function hookDisplayShoppingCartFooter($params){ $this->_prepareHook(); return $this->display(__FILE__, 'views/templates/hook/paragonfaktura2.tpl'); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookDisplayShoppingCartFooter() public function hookDisplayOrderDetail($params) { $currentDocument = $this->getCurrentDocumentType($params['order']->id_cart); if ($currentDocument == 'unknow') return false; $this->smarty->assign(array( 'currentDocument' => $currentDocument, 'currentDocumentTranslate' => $this->getCurrentDocumentName($currentDocument), )); return $this->display(__FILE__, 'views/templates/hook/order_detail2.tpl'); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookDisplayOrderDetail() public function _prepareAdminHook() { $currentDocument = $this->getCurrentDocumentType($this->context->cart->id); $this->smarty->assign(array( 'currentDocument' => $currentDocument, 'currentDocumentTranslate' => $this->getCurrentDocumentName($currentDocument), )); } // --------------------------------------------------------------------------------------------------------- _prepareAdminHook() public function hookDisplayAdminOrder($params) { $this->_prepareAdminHook(); return $this->display(__FILE__, 'views/templates/admin/admin_orders2.tpl'); } // ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookDisplayAdminOrder() public function hookDisplayAdminOrderExtra($params) { $this->_prepareAdminHook(); return $this->display(__FILE__, 'views/templates/admin/admin_orders2.tpl'); } // ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookDisplayAdminOrderExtra() public function hookActionGetExtraMailTemplateVars($params) { if ($params['template'] == 'order_conf' || $params['template'] == 'new_order') { $currentDocument = $this->getCurrentDocumentType($this->context->cart->id); $params['extra_template_vars']['{receipt_invoice}'] = $this->getCurrentDocumentName($currentDocument, ''); } } // ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- hookActionGetExtraMailTemplateVars() } Wszytko na pierwszy rzut oka powinno działać jednak gdy wybieram przy zamówieniu 1 pole (Paragon czy Faktura) to pod zarówno 1 jak i 2 polem na raz wyświetlają się błędy o uaktualnieniu i błędzie co skutkuje tym że 2 pole nie zmienia się po zakończeniu zamówienia (pozostaje domyslne - takie jakie jest ustawione w opcjach modułu) W bazie danych SQL tak samo widnieje tylko opcja domyślna, nie zmieniona.
      Gdzie robię błąd ?
       

      twparagonfaktura2.zip
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7616
    • Postów
      36705
×