Skocz do zawartości
hakeryk2

Jak wyświetlić przewoźników na karcie produktu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak na karcie produktu (product.tpl) mogę wyświetlić informację o tym jakie są dostępne formy wysyłki dla danego produktu, czyli bardziej precyzyjnie mówiąc - wyświetlić przypisanych przewoźników do danego produktu. Jeśli ktoś jeszcze wie jak obok przewoźników można wyświetlić liczbę dni realizacji oraz cenę za paczkę, która jest do niego przypisana to byłoby świetnie :)

 

Informację taką wkleję już sobie w dowolne miejsce, jednak nie wiem jak wygląda zapytanie o wyświetlenie właśnie takiej informacji. Po prostu pod ceną chciałbym dodać np takie informacje: 

 

Odbiór osobisty - za darmo!

Przesyłka kurierska: pobranie 7 dni - 25 zł

Przesyłka kurierska: przelew 7 dni - 15 zł.

 

Zapewne nie jestem jedynym zainteresowanym takim rozwiązaniem i na pewno komuś innemu to także pomoże :)

 

Dziękuje z góry za wszelaką pomoc.

post-13651-0-55739200-1455052277_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zapewne i nie jesteś jedynym zainteresowanym

 

ale............ to nie jest takie  izi ;)

 

po pierwsze kalkulacja  ceny wysyłki danego produktu jest kalkulowana  przez "mechanizm" presty na podstawie  wagi lub ceny

produktu

 

np

 

w sumie to masz dwa wyjścia

modyfikacja core lub napisanie modułu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wszystko można......... ale tak jak napisałem to takie proste nie jest

musisz tak jak napisałem albo zmodyfikować core sklepu albo zrobić to modułem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale nie bardzo rozumiem?

 

chcesz aby ktoś poświęcił swój czas  i napisał ci gotowca?

 

a ty tylko sobie zainstalujesz w sklepie?

 

 

Chcesz uzyskać pomoc zadaj konkretne pytanie , pokazujące, że cokolwiek robisz w temacie rozwiązania swojego problemu oczywiście poza pisaniem rozżalonych postów

 

"społeczność skupiona wokół projektu jest pomocna" i owszem  ale nie myl pomocy z oczekiwaniem, że ktoś za ciebie wszystko zrobi

 

a ty przecież nie szukasz pomocy tylko kogoś kto za ciebie wszystko zrobi

 

piszesz, że prosisz o dodatek............ no i co dalej?

 

teraz społeczność się rzuci i ludzie będą jeden przez drugiego pisali moduł dla ciebie?

 

 

Jeżeli sam nie potrafisz zrobić czegokolwiek to sugeruję się udać do działu  Zlecenia i oferty

tam możesz opublikować zlecenie

 

Tu możesz uzyskać tylko pomoc na konkretne pytanie

zadałeś takie w pierwszych postach i dostałeś odpowiedź

 

chcesz się sam zmierzyć z tematem ........... pokaż nam, ze coś robisz a wtedy na pewno ktoś tobie pomoże i podpowie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez modic
      Chcę napisać moduł który będzie modyfikował opisy produktów przed ich wyświetleniem, dokładnie to chodzi o dodanie kilku linijek za opisem, ten tekst będzie zarządzany z panelu admina.
      Jest jakiś sposób aby przechwycić opis produktu i zmodyfikować go przed wyświetleniem na stronie produktu ?
      Dodam, że musi być to realizowane tylko przez moduł, żadnych modyfikacji plików.
    • Przez lukruk
      Adres sklepu: http://shedance.pl/shop/
       
      Mam problem z ustawieniem kwoty za przewoźnika. Pomimo prawidłowej konfiguracji (od wagi 0 do 14,99kg - kwota 15zł netto, Europa oraz od 15,00 do 30,00kg - kwota 30zł, Europa), to za każdym jak próbuje zmienić kwotę wysyłki wyświetla mi się przy zamówieniu kwota 12,30zł.
       
      Proszę o podpowiedź, czy oprócz panelu PRZEWOŹNICY można jeszcze gdzieś zdefiniować kwotę, tak aby była przypisana na stałe do zamówień ?
      Nie mam pomysłu jak ją zmienić - PROSZĘ o pomoc !!
    • Przez Hipotrochoid
      Witam, Chcę zlecić stworzenie drugiego sklepu na preście na gotowym szablonie graficznym. Pierwszy sklep ma wykonany szablon graficzny na miarę i przez to w pewnych momentach mnie to przerosło. Chciałbym wykorzystać doświadczenie i kupić tym razem gotowca. Szablonów jest multum, ale na pewno są tu osoby, które mają wdrożenie nie jednego sklepu, więc proszę o radę:
       
      Czym sugerować się przy wyborze szablonu graficznego, aby w przyszłości było problemów i roboty troszkę mniej
       
      Z góry dziękuję za wszystkie rady
    • Przez hakeryk2
      Witam,
       
      Jestem w trakcie przenoszenia dość dużej bazy danych produktów i mam problem, ponieważ nie widzę, żeby dało się zaimportować ID opcji wysyłki dla danego przedmiotu. Czy istnieje jakaś komenda, którą można wkleić do pliku CSV by podać ID (nawet kilka), które zostaną wprowadzone do bazy danych? 
       
      Dziwne, bo da się wprowadzić cenę dodatkową za wysyłkę, jednak nie widzę, możliwości dodania pojedynczych lub wielokrotnych ID opcji wysyłki.
       
      Czy da się to zrobić aby po prostu jakoś dopisać te ID przewoźników do ID produktów? Może nawet jakieś zapytanie SQL?
       
       
      Przedstawiam moją wizualizację marzeń, rozwiązania idealnego
       
       
      Produkt ID  | Kurier ID
      ----------------------------------
      1                 | 5,4,3
      2                 | 5.4.3
       
      Pozdrawiam.
       
       
       
    • Przez Wkar123
      Cześć,

      Czy mieliście kiedyś problem z resetowaniem się wybranego przewoźnika? Mam teraz taką kłopotliwą sytuację i nie wiem jak z niej wybrnąć:

      1. Domyślny przewoźnik jest ustawiony na Pocztę Polską.
      2. Klient w podsumowaniu zamówienia wybiera Kuriera.
      3. Postanawia edytować adres (np. żeby dopisać nowy do faktury), więc klika Edytuj.
      4. Przechodzi na podstronę adresów, wypełnia dane i klika Zapisz.
      5. W tym momencie przechodzi z powrotem do podsumowania zamówienia, ale Presta znowu narzuca domyślnego przewoźnika, czyli zamiast wybranego przez klienta Kuriera ładuje tam Pocztę Polską.
      6. Klient tego nie zauważa i składa błędne zamówienie.

      Jak sobie z tym poradzić? Najnowsza wersja Presty, zamówienia na jednej stronie.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 822
    • Postów
      37 123
×