Skocz do zawartości
blondynka43

zmiana numeru zamówienia pilna prośba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że temat już był wałkowany, ale nie jestem informatykiem i  nie do końca rozumiem co tam mądrego napisaliście:), a raczej wogóle nie rozumiem:)))

więc mam prośbę o jakieś przystępne wytłumaczenie jak w początkowej fazie sklepu zmienić numer zamówienia z 1 na np 100, gdzie to zrobic i jak tam dotrzeć...

Będę wdzięczna za przejrzyste wytłumaczenie i z góry dziękuję

blondynka:)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

ale tak z ciekawości zapytam po co?

akurat w 1.6 klient zamiast ID/numeru zamówienia dostaje  losowe znaki np XDFHNB

ostatecznie najprościej  zrób jakieś testowe zamówienie

wejdź do bazy danych i zmień ID w tabelach order

czyli jak ostatnie zamówienie ma 23 zmień na 100

następne będzie miało 101

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

akurat w 1.6 klient zamiast ID/numeru zamówienia dostaje  losowe znaki np XDFHNB

ostatecznie najprościej  zrób jakieś testowe zamówienie

wejdź do bazy danych i zmień ID w tabelach order

czyli jak ostatnie zamówienie ma 23 zmień na 100

następne będzie miało 101

zrobiłam zamówienie testowe i są numery. czy mogę prosić i obliższą informację gdzie mam wejsc do bazy danych:) i jak i gdzie zmienić ID w tabelach order:)? tak jak pisałam w poście moim, czytałam już ale nie wiem jak to zrobić...może jakiś zrzut z ekranu? będę wdzięczna za szczegóły bo sie poprostu na tym nie znam.. pozdrawiam

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

ale gdzie są te numery?

jako klient dostałaś  numer zamówienia?  w postaci  cyfrowej? zamiast indeksu w postaci XDGFEBD?

co do zmiany w bazie danych .......... sugeruję abyś  jednak zleciła to komuś bo możesz sobie rozwalić tabele i będzie problem.

Generalnie to logujesz się do phpmyadmina i sprawdzasz w tabeli order Id ostatniego zamówienia, zmieniasz je poprzez edycję