Skocz do zawartości
Peebuls

Brak mailii z obsługi klienta po przeniesieniu sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po przeniesieniu sklepu na inny serwer nie dochodzą maile wysyłane poprzez formularz "Obsługi klienta" z działu "Kontakt z nami". Wszystkie maile o zamówieniach itd. dochodzą, wiadomość pojawia się też w panelu administracyjnym sklepu, jednak nie dostaję jej na poczcie. Gdzie oprócz ustawień poczty czy modułu "Alarmy poczty" mógłbym spróbować zmienić jeszcze tego maila?

 

Dodam, że powiadomienie o nowej odpowiedzi nie dochodzi również na starego maila (z serwera, z którego przenoszony był sklep).

 

Prawidłowy mail jest ustawiony w Preferencje -> Kontakty sklepu, Zaawansowane -> Adres e-mail, Preferencje -> Alarmy poczty.

 

Pozdrawiam

 

Ps. Po dodaniu nowej pozycji w dziale Klienci -> Kontakty i zmianie by na tego właśnie maila leciały maile z obsługi klienta (w zaawansowane -> e-mail) równiez nic :/. Kończą mi się już pomysły. Mail dochodzi na panel, ale nie ma powiadomienia na skrzynce...

 

PS2. Jako osoba wysyłająca maila do obsługi klienta również nie dostaję maila o prawidłowym wysłaniu wiadomości :/.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 819
    • Postów
      37 172
×