Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z mailami do klientów sklepu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Peebuls

Peebuls

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 38 postów

Napisano 01 wrzesień 2015 - 07:27

Witam. Posiadam Prestę w wersji 1.4.4.1 i problem z dostarczaniem mailii. Mail testowy dochodzi, mail o nowym zamówieniu również dochodzi ma skrzynkę administratora sklepu jednak klient nie dostaje powiadomienia o potwierdzeniu zamówienia, z danymi do przelewu. Gdzie może leżeć przyczyna? Zauważyłem, że często błędy te występują na home.pl, jednak ja posiadam hosting na hostname.pl. Dziwi mnie również fakt, że jako admin dostaję maila, ale klient już nie :/.



#2 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 01 wrzesień 2015 - 08:36

po pierwsze, taki "hosname" to "hostNOname" wiec tez ciezko powiedziec jak tam z jego konfiguracja. mozesz sprobowac rozwiazania z home np. z recznym przypisaniem adresu email w Message.php

 

druga rzecz, wysylasz przez mail() czy SMTP ? przy mail() 1.4 mila problemy z wysylka do np. onet, wp, tlen. zreszta pozniejsze wersje tez. wysylasz wiadomosci z maila w domenie sklepu czy innego?

 

sprawdz czy aby wiadomosci nie wpadaja klientowi do SPAM.

 

w katalogu ./mails/ masz ./pl/order_conf.html/txt ? w ogole masz katalog ./pl ?

 

przy tak szczatkowych informacjach jakie podales pytan moge jeszcze wyciagac z kieszeni wiele.


design4VIP z innej strony...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl