Skocz do zawartości
Peebuls

Problem z mailami do klientów sklepu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Prestę w wersji 1.4.4.1 i problem z dostarczaniem mailii. Mail testowy dochodzi, mail o nowym zamówieniu również dochodzi ma skrzynkę administratora sklepu jednak klient nie dostaje powiadomienia o potwierdzeniu zamówienia, z danymi do przelewu. Gdzie może leżeć przyczyna? Zauważyłem, że często błędy te występują na home.pl, jednak ja posiadam hosting na hostname.pl. Dziwi mnie również fakt, że jako admin dostaję maila, ale klient już nie :/.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze, taki "hosname" to "hostNOname" wiec tez ciezko powiedziec jak tam z jego konfiguracja. mozesz sprobowac rozwiazania z home np. z recznym przypisaniem adresu email w Message.php

 

druga rzecz, wysylasz przez mail() czy SMTP ? przy mail() 1.4 mila problemy z wysylka do np. onet, wp, tlen. zreszta pozniejsze wersje tez. wysylasz wiadomosci z maila w domenie sklepu czy innego?

 

sprawdz czy aby wiadomosci nie wpadaja klientowi do SPAM.

 

w katalogu ./mails/ masz ./pl/order_conf.html/txt ? w ogole masz katalog ./pl ?

 

przy tak szczatkowych informacjach jakie podales pytan moge jeszcze wyciagac z kieszeni wiele.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7521
    • Postów
      36285
×