Skocz do zawartości
miechu90

Płatność za dostawę, zamówienie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

dopiero zaczynam z presta i mam dwa pytania. 

 

1. Załóżmy, że sprzedaję jedno krzesło. Koszt dostawy = 20 zł. Klient zamawia 25 krzeseł i koszt dostawy wynosi nadal 20 zł, a nie 500 zł. Jest taka opcja, żeby koszt dostawy zwiększał się automatycznie do liczby zamówionych produktów??

 

2. Obecnie mój koszyk i realizacja zamówienia są po angielsku. Jak i gdzie zmienić to na polski? Mam również dostęp do FTP.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.  

Pozdrawiam,

Paweł  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenia zrobisz w Lokalizacja > Tłumaczenia następnie wybierasz co chcesz tłumaczyć i w jakim języku, możesz również zaimportować paczkę z tłumaczeniami, jednak jeśli nie jest to standardowy szablon to może nie pomóc.

 

Koszty dostawy możesz sam zdefiniować w ustawieniach przewoźników możesz ustalić naliczanie według wagi, lub kwoty ewentualnie w ustawieniach danego produktu możesz ustawić aby doliczał ustaloną kwotę do kosztów dostawy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 - tu niestety nie ma "złotego środka" a na twój problem jest kilka rozwiązań - np.

ustawienie wagi każdemu krzesłu i odpowiednie przedziały wagowe w danym sposobie przesyłki

lub ustawienie w konfiguracji produktu w zakładce WYSYŁKA tzw. "Dodatkowe koszty dostawy (dla pojedynczego przedmiotu)"

 

Ad.2 - tak jak napisał @endriu w tłumaczeniach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wchodzę w tłumaczenie, na język polski i tam jest wszystko ok. Są tłumaczenia. Wchodzę na język angielski i również tłumaczę na polski (cały shopping cart), niestety nadal nic się nie tłumaczy... 

Co może być tego przyczyną?? 

 

Poza tym będąc zalogowanym widzę ceny netto, a nie brutto.. Ta Presta coś ewidentnie miesza... 

 

Proszę o dodatkowe propozycje. 

 

Dzięki! 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczysz strony sklepu czy zainstalowane moduły? Dla odpowiedniego szablonu wprowadzasz tłumaczenia? Masz włączona kompilację? Czyścisz cache po zmianach? W ustawieniach grupy masz włączone aby pokazywało ceny netto czy brutto?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1. PA > klienci> grupy  (visitor - niezalogowany; user, customer - zalogowany)

2. PA > moduly > platnosci - tabela na dole, ustawienia dla waluty i kraju + poprawna konfiguracja modulu przelewow, niespoknfigurowany tez sie nie wyswietli

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ! 

 

Teraz już ostatnie pytanie. 

Sklep nazywa się: "Moje Sklep" - Klienci otrzymują takie maile, a co najgorsze Google tak indeksuje podstrony w serwisie, mimo, że ustawiam tytuły wg

#Nazwa Strony - Nazwa Sklepu

 

Znalazłem opcję preferencje -> adresy sklepów -> zmieniłem tam na swoją nazwę. Zapisuje, wylogowuje się i już tego nie ma... Znowu jest to "Moje Sklep". 

 

Wiecie może jak sobie z tym poradzić?? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez mirin
      Witam,
      Mam problem z wyborem sposobu dostawy. Chciałbym, aby była możliwość wyboru jednego kosztu dostawy dla wszystkich produktów. Aktualnie wygląda to tak, że dla każdego produktu z koszyka można wybrać inny koszt dostawy. 

    • Przez backtoblack
      Witam,

      Mam problem dotyczący kosztów przesyłki. Nagle przestały się one doliczać do zamówienia - niby przy zamówieniu koszt przesyłki jest widoczny, ale przy podsumowaniu jest sama kwota za produkt. Na pewno nic nie zostało zmieniane w ustawieniach. Co może być tego przyczyną?
       


    • Przez Netteria.NET
      Witam
      Mam problem z koszykiem na preście 1.6.1.23. Produkty dodają się do koszyka. Widzę ich ilość przy ikonce. Natomiast po najechaniu nie rozwija się koszyk a co gorsze po kliknięciu nie ładuje zawartości koszyka i całej reszty niezbędnej do zakupu. Próbowałem i na one page checkaut i na krok po kroku. Nie generuje żadnych błędów js. Przynajmniej nic w konsoli nie wyskakuje. W trybie dev nie widzę nic podejrzanego. Sprawdziłem templatkę i jest ok a i na domyślnej presty jest ten sam błąd. Oczywiście wyczyściłem pamięć podręczną. Usunąłem też porzucone koszyki. Wyczyściłem niepotrzebne statystyki itd, z bazy.
      Może ktoś miał już taki problem i podpowie w czym może być problem
      pozdrawiam
      Sławek
    • Przez lylusx
      Wszystko działało Ok do czasu aż nie zacząłem się bawić w instalowanie darmowych modułów od prestashop.com. Aktualnie przy realizacji zamówienia stoję na kroku 2 ADRESY klikając dalej nie chce przejść do Kroku 3 Wybór sposobu dostawy, nie wyrzuca żadnych błędów tylko po prostu tak jak by odświeża stronę. Odinstalowałem moduły które ostatnio instalowałem prawdopodobnie namieszał tu moduł Prestashop security
      Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Pytanie który moduł odpowiada za realizację zamówienia, co przeładować/przeinstalować żeby znowu zaczęło to działać. 
      Wersja Presty 1.7.3
      Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc
      W załączniku to co pokazuje w trybie debugowania na stronie zamówienia

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 776
    • Postów
      37 066
×