Skocz do zawartości
mallard2

Poprawne zliczanie transkacji do GA analystic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie czy komuś udało się rozwiązać problem poprawnego zliczania transakcji sklepu w GA analystic . Piszę w kategoria modułów płacących, gdyż w zasadzie to one są źródłem problemu. A problem polega na tym , że GA nie zlicza prawidłowo ilości i wartości transakcji, jeśli zakup został opłacony innym sposobem niż przelew bankowy (jak np PayPal ). W zasadzie wszystkie płatności które opierają się na zewnętrznych modułach presty , pochodzących z innych firm nie są zliczane poprawnie.  w GA , to skutkuje tym że dane dotyczące wartości transakcji z danego źródła są po prostu nie prawdziwe.

Wiem że ja mam taki problem z Paypal , nie wiem czy tak samo jest z PayU i tym podobnymi , podejrzewam że tak.

 

Czy ktoś sobie z tym poradził ? Czy jest coś o czym może nie wiem w tej kwestii ?

Kiedyś ktoś sugerował stworzenie dodatkowej strony przelotowej , pomiędzy wyborem metod płatności a wybranym modułem. Dla klienta to byłaby strona " ładująca się " w praktyce miałaby czas aby wysłać wszystkie odpowiednie informacje dotyczące  transakcji .

 

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no jest to dość znany problem

rozwiązań jest kilka

np implementacja kodu GA w module na hooku orderconfirmation o ile oczywiście moduł przechodzi przez tego hooka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Dagmarus
      Witam,
      Dokonaliśmy upgrade'u sklepu z PS 1.2 do 1.6. Template defaultowy.
       
      Niestety mimo włączonej opcji nie pokazuje mi się sklepie metoda płatności przy odbiorze (v.  0.7.5). Jest ona widoczna w aktywnych płatnościach na zapleczu, jednak podczas robienia zamówienia widzę tylko przelew na konto i PayU (też problemy, ale to na osobny wątek).
       
      Adres sklepu www.test-verb.werbisci.pl (wersja testowa, gdzie można zobaczyć co i jak)
       
      W trybie debugowania nie widzę żadnych informacji. Te które się pojawiają (na inny wątek) dotyczą płatności przelewem na konto i PayU.
      Może jakieś konflikty?
       
      Dzięki za podpowiedź!
       
       
    • Przez hakeryk2
      Witam,
       
      Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?
      Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.
       
      Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?
       
      Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez gangur
      Czy da się ustawić nie wysyłanie faktury, jeśli na fakturze jest tylko produkt z rabatem 100%?
      Produkty są wirtualne, zapewne sporo osób pobierze przykładowy z ceną 0zł (100% rabatu) - wystawianie wtedy faktury mija się z celem i strasznie zaciemni księgowość.
    • Przez miechu90
      Witam, 
       
      dopiero zaczynam z presta i mam dwa pytania. 
       
      1. Załóżmy, że sprzedaję jedno krzesło. Koszt dostawy = 20 zł. Klient zamawia 25 krzeseł i koszt dostawy wynosi nadal 20 zł, a nie 500 zł. Jest taka opcja, żeby koszt dostawy zwiększał się automatycznie do liczby zamówionych produktów??
       
      2. Obecnie mój koszyk i realizacja zamówienia są po angielsku. Jak i gdzie zmienić to na polski? Mam również dostęp do FTP.
       
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.  
      Pozdrawiam,
      Paweł  
    • Przez sfora88
      Witajcie
       
      Mam taki problem w prestashop 1.5.6.2:
      Każde zamówienie jest opłacane automatycznie na kwote zamówenia przez prestashop.
      Nie ma znaczenia jaką formę płatności wybiera klient, dla każdej następuje autoksięgowanie bez znaczenia, czy była wpłata.
      Posiadam 3 metody płatności:
      - płatność przy odbiorze
      - transferuj.pl
      - płatność przelewem
       
      Nie wiem jak to rozwiązać. Ma ktoś jakiś pomysł ?

  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 847
    • Postów
      37 175
×