Skocz do zawartości
bartekw

Transferuj.pl nie przechodzi dalej...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. Moduł Transferuj.pl nie działa prawidłowo na platformie prestashop 1.6. Po zaakceptowaniu wyboru płatności i odejściu na ścieżkę domena.pl/module/transferuj/validation

- nic się nie dzieje.

Czy ktoś miał podobny problem i z czym może to być związane?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem i u mnie pojawia się FORBIDDEN na tej stronie - płatność normalnie przechodzi jednakze nie zmienia statusu, przychodzi mail: "Poprawna odpowiedź to: TRUE
Natomiast odpowiedź Państwa serwera to:
Brak parametrów"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Totalnie zero, wykonałam właśnie trzecią płatność i wszystko fajnie przechodzi z powrotem do sklepu, ale status sam się nie zmienia i nadal przychodzi e-mail o treści:

 

Otrzymujesz tą automatyczną wiadomość ponieważ Twój serwer pod adresem: http://dango-shop.pl/modules/transferuj/validation.php
nie daje poprawnej odpowiedzi na wysyłane przez system Transferuj.pl powiadomienia dla transakcji '.TR-PWG-5VA25X.'.
Poprawna odpowiedź to: TRUE
Natomiast odpowiedź Państwa serwera to:
Brak parametrów

 Pisałam do pomocy technicznej, przeinstalowywałam moduł - i nie wiem już co mogę zrobić.

 

EDIT: Odinstalowałam ten moduł i również moduł ship2pay, później zainstalowałam ponownie i jeszcze ciekawszy błąd się zaczął pokazywać:

 

Niepoprawna odpowiedź serwera
HTTP: 503 curl: 0:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam, przepraszam że odkopuje temat, ale mam ten sam problem z TPay jak ww.. Presta 1.6.1.6, moduł najnowszy, po testowej płatności status się nie zmienia, natomiast po chwili otrzymuje odpowiedź:

 

Witaj!

Otrzymujesz tą automatyczną wiadomość ponieważ Twój serwer pod adresem: http://www.XXXXXXX.pl/module/tpay/confirmation?type=basic
nie daje poprawnej odpowiedzi na wysyłane przez system Transferuj.pl powiadomienia dla transakcji '.XX-XXX-XXXXXXXX.'.
Poprawna odpowiedź to: TRUE
Natomiast odpowiedź Państwa serwera to:


Niepoprawna odpowiedź powoduje powtórne wysyłanie powiadomień.
Prosimy poprawić skrypt w taki sposób, aby odpowiedzi Państwa serwera były zgodne z dokumentacją techniczną.

 

----

Pomoc TPAY oczywiście poinformowała, żeby zaktualizować moduł, co też uczyniłem, jest najnowszy.

Czy udało się wam może naprawić problem?

 

-----

Problem rozwiązany.

 

Wina leżała po stronie samego hostingu - musieli dodać ip domeny do białej listy, wówczas wszystko wróciło do pełnego działania i statusy po zamówieniu w pełni poprawnie się zmieniają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam taki sam problem i piszę aby się upewnić czyli muszę napisać do mojego admina serwera aby dodali ip mojej domeny do białej listy tak ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez quendi
      Witam, jeśli ustawiamy promocję, cenę specjalną to na stronach sklepu pokazuje się stara cena oraz procent. Czy można zamiast tego wyświetlić jakoś różnicę, aby otrzymać coś w stylu: "Oszczędzasz XX zł!"
    • Przez julord
      Witam tu znowu ja
       
      Po wielu godzinach żmudnej pracy w bez snu 
       
      1.przeniosłem pliki na serwer
      2.stworzyłem bazę danych w phpmyadmin i importowałem wszystko z localhosta
      3.zmieniłem dane w config/settings.inc.php na działające
      4.zmieniłem dane w tabeli ps_shop_url
      5.dobrze zmieniłem plik htaccess
       
      Jakimś cudem wszystko zaczeło działać 
       
      Ale tak wygląda strona: rosablanka.com
       
      Na angielskiej wersji językowej wszystkie zdjęcia ładują się poprawnie lecz jak widzicie na polskiej się nie ładują
      oraz jak kliknę odnośnik na polskiej wersji to pisze że strona jest niedostępna
       
      Ps.
      Dzięki za wielkie wsparcie, bo bez tego forum niczego bym nie zrobił mam nadzieje że niedługo też będę mógł komuś pomóc w podobnych sytuacjach.
       
      Pozdrawiam julord
    • Przez mackod
      Witam.
      Mój problem polega na tym, że gdy klient zrobi zamówienie w moim sklepie i wybierze płatność przez transferuj.pl to po opłaceniu zamówienia zostaje przekierowany z powrotem do sklepu na stronę "Błąd 404", a zaksięgowaniu wpłaty status zamówienia się nie zmienia a na transferuj.pl pojawiają się logi błędów:

      Niepoprawna odpowiedź serwera
      HTTP: 403 curl: 0:


      Bardzo proszę o szybką pomoc.
      Jak to naprawić?
    • Przez JanuszA
      Prestashop 1.6.1 multistore.
      Używam Chrome.
      W Back Office zniknęło górne (poziome) menu.
      Jeżeli przełączę na menu z lewej strony jest ok.
      Sprawdzałem dla innych pracowników jest podobnie.
      Sprawdzałem w pozostałych przeglądarkach (Firefox, IE, Opera) - tam jest ok.
      Niby to drobiazg, ale nie chciałbym, by był to początek większych problemów.
      Odkryłem za to, że pojawiło się to menu rozwijane po kliknięciu na kropeczki pod avatarem, ki diabeł?
      Ma ktoś pomysł jaki to błąd? 

    • Przez foka666
      Witam
       
      Mam problem bo znikneło mi przełączanie produktów i możliwość sortowania niewiem do tego na którym etapie
       
       
      http://vps122459.ovh.net/22-butle


      Login artur haslo Lipaar
       
      Tak samo jest problem z sortowaniem 
       
      jeżeli np. adres ma postać

      http://vps122459.ovh.net/23-stalowe?selected_filters=page-1
      http://vps122459.ovh.net/23-stalowe?selected_filters=page-2


      To działa ale muszę to ręcznie wklepać
       
      ps. bardzo chętnie podejmę współpracę jako firma z jakąś mądrą głową w zakresie prestashop oczywiście odpłatnie. Generalnie z małymi zeczami sobie radzę ale zostało 30 dni do otwarcia sklepu pod
       
      www.okean.pl a my w proszku
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7520
    • Postów
      36284
×