Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam taki problem w prestashop 1.5.6.2:

Każde zamówienie jest opłacane automatycznie na kwote zamówenia przez prestashop.

Nie ma znaczenia jaką formę płatności wybiera klient, dla każdej następuje autoksięgowanie bez znaczenia, czy była wpłata.

Posiadam 3 metody płatności:

- płatność przy odbiorze

- transferuj.pl

- płatność przelewem

 

Nie wiem jak to rozwiązać. Ma ktoś jakiś pomysł ?

post-6839-0-28172100-1421415985_thumb.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chodzi dokładnie o to, że wpłata rejestruje się samodzielnie po złożeniu zamówienia przez klienta, a nie w momencie wpłaty.

np. jeśli mamy moduł transferuj.pl to wpłata następuje automatycznie po zamówieniu oraz dodatkowo po zaksięgowaniu wpłaty co daje np. nadpłatę.

Podobnie sprawa wygląda z przelewami tradycyjnymi - sklep zaraz po zatwierdzeniu zamówienia dokonuje wpłaty, a kiedy ja otrzymuje wpływ na konto np. następnego dnia i chciałbym dodać wpłatę to w sklepie to otrzymuję nadpłatę.

post-6839-0-51763100-1421435733_thumb.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no ale skoro dodatkowo dodajesz płatność to co się dziwisz? , że masz nadpłatę?

 

skąd taki pomysł?

 

od tego masz zmianę statusu zamówienia a nie  tak jak ty to robisz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez Netteria.NET
      Witam
      Mam problem z koszykiem na preście 1.6.1.23. Produkty dodają się do koszyka. Widzę ich ilość przy ikonce. Natomiast po najechaniu nie rozwija się koszyk a co gorsze po kliknięciu nie ładuje zawartości koszyka i całej reszty niezbędnej do zakupu. Próbowałem i na one page checkaut i na krok po kroku. Nie generuje żadnych błędów js. Przynajmniej nic w konsoli nie wyskakuje. W trybie dev nie widzę nic podejrzanego. Sprawdziłem templatkę i jest ok a i na domyślnej presty jest ten sam błąd. Oczywiście wyczyściłem pamięć podręczną. Usunąłem też porzucone koszyki. Wyczyściłem niepotrzebne statystyki itd, z bazy.
      Może ktoś miał już taki problem i podpowie w czym może być problem
      pozdrawiam
      Sławek
    • Przez Netteria.NET
      Przejąłem sklep i jest w nim dość dziwny błąd. Mianowicie w panelu administracyjnym w karcie produktu przede wszystki ciągle kręci się loader na przyciskach "zapisz i zostań" oraz "zapisz". Kombinowałem już cały dzień i szukałem po necie i nie znalazłem rozwiązania. Dotatkowo jak nawet uda mi się uaktywnić tak na wydrę te przyciski to mimo że dostaję komunikat że zamiany zostały zapisane to owe zmiany się nie zapisują. Ponad to w zakładce "zdjecia" i "załączniki" nie pokazują mi się one choć produkt ma je przyporządkowane.
      Znalazłem błąd JS który pokazuje się przy wczytywaniu strony produktu pod adminem
      SyntaxError: expected expression, got ',' Dodam że ten błąd występował w weresji 1.6.1.1 i myślałem że może aktualizacja do 1.6.1.20 to rozwiąże ale niestety nic z tego:(
      Ręce mi opadają. Będę wdzięczny za wszelką podpowiedź i wskazówkę
       
      pozdrawiam
      Sławek
    • Przez pat2
      Witam,
      obecnie chciałem przyspieszyć sklep, jednak po włączeniu pamięci podręcznej jeden moduł który powinien pojawiać się tylko na stronie głównej (chodzi o banery - załącznik 1) pojawia się również w kategoriach, koszyku, realizacji zamówienia. Czasami te banery w ogóle się nie pojawiają nigdzie po wczytaniu strony. Ten problem nie występuje po wyłączeniu pamięci podręcznej. Co powoduje taki problem i w jaki sposób mogę to naprawić ?
       
       
       
    • Przez Cooper
      Witam,
      po aktualizacji z presty 1.6.0.9 do 1.6.1.17 zniknęła opcja ponownego zamówienia.
      Opcja ta jest włączona w preferencje>zamówienia> Wyłącz opcję ponownego zamawiania> TAK
      Pomimo tego, nie widzę możliwości ponownego złożenia zamówienia ani w historii zamówień ani w wiadomościach ze sklepu.
      Czy ktoś wie jak przywrócić tę funkcję, lub po aktualizacji co zmienić by ja przywrócić. Przeglądałem forum i wujka googla ale nie chcą pomóc...
       
      Pozdrawiam Artur
    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 847
    • Postów
      37 175
×