Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez janNowak
      Prestashop 1.6.1.24
      PayU: "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności."
      Ma ktoś podobnie? 
      Jak klient wybiera Aliorbank czy inny Santander to pojawiają się komunikaty :"Wystąpił błąd podczas procesowania płatności." i "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności. Proszę spróbować ponownie lub skontaktować się ze sklepem".
      logi:
      Notice: Trying to get property of non-object in /ps/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 43
      moduły zainstalowane ostatnio odinstalowałem i usunąłem, nadpisania w override też cache też.
      Płatność PayU  przechodzi bez problemu jak zaznaczę  BLIK, Visa, PauU Płacę później,Raty PayU,Google Pay,Masterpass,Visa Checkout. Komunikat pojawia się tylko jak zaznaczę któryś z banków.
       

    • Przez embe2000
      Cześć, 
      Pewnie to jakaś pierdoła, może ktoś mnie olśni :)
      sklep www.sekrety.pl
      zainstalowałem lets encrypt, hosting KEI, w chrome mam informację: Twoje połączenie z tą witryną nie jest w pełni bezpieczne. 
      Co jest "nie tak"? SSL włączyłem w całym sklepie.
      Z gory dzieki za pomoc
    • Przez nikos111
      Witam,
      Korzystam z przelewów on-lina za pośrednictwem payU i wszystko działa ok.
      Zdarzają się jednak sytuacje, że klient dokonuje częściowego zwrotu towaru. Żeby mieć możliwość dokonania częściowego zwrotu wpłaconej przez klienta kwoty za pośrednictwem payU należy zintegrować ze sklepem produkt Payout API.
      Otrzymałem nawet link jak to wykonać, ale nic mi to nie mówi
      http://developers.payu.com/pl/payouts.html
      Ktoś posiada wiedzę na ten temat?
      Presta 1.6.0.6
    • Przez skiracecenter
      Problem z SSL.   Wdrożyliśmy protokół SSL na stronie skiracecenter.pl.    Problem   protokół https nie wyświetla się na stronie głównej,  wyświetla się dopiero na podstronach, na które klikamy ze strony głównej, wyświetla się na wszystkich produktach, do których przechodzimy ze strony głównej lub ze stron kategorii. Jeśli klikamy na naszą stronę w wynikach wyszukiwania google, to wówczas lądujemy na stronie http. Jeśli wynikiem wyszukiwania jest strona produktu, to też nie ma ona protokołu https, tylko http, powoduje to błąd podczas dodawania do koszyka, który opisuję poniżej:  
      Konsekwencje problemu:
      Brak możliwości dodania produktu do koszyka na stronach z protokołem http (bez s) Jeśli klient znajdując się na stronie z adresem http (bez protokołu SSL) dodaje produkt do koszyka, wówczas wywala błąd: przykład: http://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka" pojawia się błąd  Impossible to add the product to the cart.
      textStatus: 'error'
      errorThrown: ''
      responseText: https://skiracecenter.pl/narty-damskie/1472-atomic-cloud-9-lithium-10-2018-ski-race-center-5900000218991.html Po kliknięciu "dodaj do koszyka"  produkt prawidłowo dodaje się do koszyka: Istota problemu:
      Problem jest taki, że odnośniki z wyników wyszukiwania google odnoszą do stron http, a nie https, w związku z czym wszyscy nasi klienci, którzy nas znajdą w wynikach wyszukiwania google spadają na strony, z których praktycznie nie mogą dokonać zakupu do koszyka, gdyż ten działa tylko w na stronach w protokole SSL (HTTPS).  
      Pytania:
      Co zrobić, żeby
      Co zrobić, żeby wyniki wyszukiwania google kierowały na strony https? Co zrobić, żeby kliknięcie w koszyk ze strony z protokołem http nie powodowało błędu, tylko dodawało produkt do koszyka? Co zrobić, żeby mieć protokół https na wszystkich stronach?  
      Ustawienia programu:
      PRESTA: Włącz SSL  -----> TAK Aktywuj SLL dla wszystkich stron sklepu -----> TAK Podwyższone bezpieczeństwo sklepu ----->TAK Hosting:  LINUXPL
    • Przez zielony
      Witam,
      Proszę o pomoc w następującym temacie:
      Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl
      Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.
      Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.
      Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.
      Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.
      Czy ktoś ma jakieś rady?
      Z góry dziękuję za pomoc.
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×