-
Podobna zawartość
-
Przez lukruk
Adres sklepu: http://shedance.pl/shop/
Mam problem z ustawieniem kwoty za przewoźnika. Pomimo prawidłowej konfiguracji (od wagi 0 do 14,99kg - kwota 15zł netto, Europa oraz od 15,00 do 30,00kg - kwota 30zł, Europa), to za każdym jak próbuje zmienić kwotę wysyłki wyświetla mi się przy zamówieniu kwota 12,30zł.
Proszę o podpowiedź, czy oprócz panelu PRZEWOŹNICY można jeszcze gdzieś zdefiniować kwotę, tak aby była przypisana na stałe do zamówień ?
Nie mam pomysłu jak ją zmienić - PROSZĘ o pomoc !!
-
Przez Inexo
Zakładam nowego przewoźnika.
Ustawiam go analogicznie jak poprzednie dwa, które założone były dużo wcześniej.
Zmiana w ustawieniach dotyczy jedynie ceny wysyłki.
Zapisuję...
Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
Do przewoźnika dopasowuję odpowiedni moduł płatności.
Zapisuję....
Zaglądam do koszyka i widzę... o jest! sprawdzam czy płatności przechodzą. Wszystko idzie idealnie.
Na drugi dzień mam telefon od klientki, że ona wczoraj widziała, że jest dostępny ten przewoźnik a dziś już go nie ma.
Zaglądam do koszyka i patrze, że rzeczywiście nie ma.
Sprawdzam, kombinuję na nowo i ponownie wszystko działa.
Upewniam się czy wszystko gra zaglądając do koszyka przez inną przeglądarkę (fire fox) i widzę, że nie ma. Powracam do swojej zazwyczaj używanej przeglądarki (Chrome) od nowa sprawdzając koszyk i patrzę, że ponownie nie ma.
Poprzedni przewoźnicy założeni dużo wcześniej wyświetlają się w koszyku jak mur beton.
O co chodzi bo nerwy tracę
Pomocy....
Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
-
Przez Madrei
Witam wszystkich,
ma może ktoś taki moduł który by umożliwiał kopiowanie przewoźników, tak jak robi się to z produktami ?
Uciążliwe jest wpisywanie 100 przedziałów wagowych lepiej by było zrobić to przez kopiowanie
Jeśli niema takiego modułu, to gdzie są zapisywani przewoźnicy ? aby móc ich skopiować ręcznie
-
Przez mocnykubek
Widzę, że temat był wałkowany, jednak nie do końca jestem usatysfakcjonowany z rozwiązań (albo nie zajarzyłem)
Jest u mnie prosto (PS 1.6.0.14):
Przewoźnicy: - paczka zwykła - paczka za pobraniem Płatności: - przelew - pobranie Ustawiłem sobie z pomocą "ship2pay", żeby mi to hulało i hula.
Zakresy mam wszędzie poustawiane na kwoty - nic z wagą.
Chcę udostępnić klientowi darmową wysyłkę paczką zwykłą przy zamówieniu powyżej 40zł. Czyli musi zapłacić przelewem. I o to chodzi..
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Darmowa wysyłka obowiązuje od: 40zł Klient ma teraz powyżej 40zł możliwość wybrania za darmo każdej opcji dostawy - również "paczka za pobraniem". Tego chcę uniknąć.
Dodaję kolejnego przewoźnika ("darmowa paczka"). Ustawiam zakres 40-20000zł do tego cenę przesyłki 0zł.
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Darmowa wysyłka obowiązuje od: 0 (wyłączone) Domyślny przewoźnik: najlepsza cena Teraz klient dodając do koszyka towar poniżej 40zł w ogóle nie ma w podglądzie koszyka ceny dostawy - nie ma też napisu "darmowa wysyłka", ale wygląda to trochę tak, jakby nic nie kosztowało. (musi przeklikać całe zamówienie, żeby zobaczyć ile kosztuje dostawa).
Ustawiam: Wysyłka>Preferencje> Domyślny przewoźnik: paczka pocztowa Teraz klient widzi w koszyku cenę wysyłki, ale jeśli zamówi powyżej 40zł to nadal doliczana jest ta kwota - znów musi przeklikać całe zamówienie, żeby zmienić dostawę na darmowego przewoźnika.
Ustawiam: Wysyłka>Przewoźnicy>Paczka zwykła Darmowa wysyłka: tak Nie ma możliwości wybrania zakresu ceny/wagi w efekcie przesyłka jest zawsze darmowa (poniżej 40zł też), ale klient dostaje w podglądzie koszyka ładne info, że przesyłka jest darmowa.
Opadłem lekko z sił.
Pierwszy cel:
Chciałbym, żeby klient zamawiając do 40zł miał w podglądzie koszyka doliczoną cenę za paczkę pocztową, a w momencie w którym przekroczy kwotę 40zł niech widzi ładny napis "darmowa dostawa".
Drugi cel:
przy kwocie powyżej 40zł w checkoucie powinien mieć wybór:
- Paczka pocztowa - za darmo - Paczka za pobraniem" 19zł Pozwoliłem sobie moje bezecne żądania ująć w pomocniczym grafie
Proszę Was mocno o pomoc i z góry dziękuję.
-
Przez Czarekplpl
Witam.
Banalna sprawa - dodanie nowego przewoźnika.
Tworzę nowego przewoźnika w Carries.
Ustawiam darmową wysyłkę, kraj, grupy.
W karcie towaru w shipping jest dodany ten przewoźnik.
Ale przewoźnik nie pojawia się we Front Office.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może leżeć problem??
-
-
Przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.
-
Aktywni użytkownicy
Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.
-
Statystyki forum
-
Tematów7 825
-
Postów37 127
-