Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę ustawić kosztów wysyłki.

Pomóżcie proszę, ponieważ sam chyba nie dam rady.
1. Ustawiłem regiony (aktywna jest tylko Polska i Europa)
2. Wprowadziłem przewoźników i koszty wysyłki (oczywiście w Europa) w zależności od wagi (wpisałem też maksymalne rozmiary i wagę przesyłek)
3. Podpiąłem przewoźników pod produkty
4. W produktach określiłem wagi i rozmiary

Wagi i rozmiary oczywiście mieszczą się w dopuszczalnych przedziałach i....... ciągle przy próbie zakupu mam w koszyku darmową dostawę, w metodzie dostaw mam komunikat: " Nie ma dostępnych przewoźników a w "Wybierz metodę płatności" komunikat: "Błąd, nie ma dostępnych przewoźników, którzy dostarczają pod ten adres".
Wszystko przeszukałem i nie wiem co robię źle, nawet posprawdzałem czy gdzieś przecinków nie wstawiłem zamiast kropek i nie widzę błędów.

Pamięć podręczna wyłączona, cache wyłączone.

Heeeeelp.
Prestashop 1.6.0.9

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety dość popularny błąd w 1.6.0.9

Sprawdź jak masz wysyłane dane z adresie dostawy przed Polska jest dodany &nbsp i wygląda to tak &nbspPolaka i na części serwerów jest z tym problem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety dość popularny błąd w 1.6.0.9

Sprawdź jak masz wysyłane dane z adresie dostawy przed Polska jest dodany &nbsp i wygląda to tak &nbspPolaka i na części serwerów jest z tym problem

Czy da się z tym coś zrobić? 

Już sporo pracy włożyłem w ten sklep (jestem laikiem i rozpracowywanie tych wszystkich niuansów jest dla mnie dosyć trudne, gdzie sprawdzić dane w adresie dostawy też nie wiem).

Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale sklep stoi na serwerach hekko.pl (wydaje mi się, że mają dosyć duże możliwości parametryzacji).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz pogrzebać w bazie danych.

Poza tym podałem  jedną z przyczyn powodujących tego typu problem, czy on akurat u ciebie występuje tego nie wie po prostu trzeba od czegoś zacząć i pogrzebać trochę w kodzie i bazie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety musisz pogrzebać w bazie danych.

Poza tym podałem  jedną z przyczyn powodujących tego typu problem, czy on akurat u ciebie występuje tego nie wie po prostu trzeba od czegoś zacząć i pogrzebać trochę w kodzie i bazie

Możesz mi  w takim razie napisać gdzie znajdę format tych danych, o których wspominałeś.

Z góry dziękuję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zobacz tutaj w panelu

 

a ) LOKALIZACJA > KRAJE, przeedytować ręcznie w panelu nazwę kraju usuwając spację z początku,

 

albo w bazie

 

b ) ps_country_lang -> ' Polska', musisz zalogować się przez jakiś PhpMyAdmin lub coś podobnego i przeedytować zawartość pola tak aby nie było spacji na początku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

Zobacz tutaj w panelu
 
a ) LOKALIZACJA > KRAJE, przeedytować ręcznie w panelu nazwę kraju usuwając spację z początku,
 
albo w bazie
 
b ) ps_country_lang -> ' Polska', musisz zalogować się przez jakiś PhpMyAdmin lub coś podobnego i przeedytować zawartość pola tak aby nie było spacji na początku.

 

Usunąłem spację w panelu (tak jak zaleciłeś), Po wejściu do bazy SQL okazało się, że w tabeli ps_country_lang spacja automatycznie zniknęła.

Niestety nie rozwiązało to problemu. Cały czas nie podczepiają się przewoźnicy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie to. Coś pogmerałeś w takim razie w ustawieniach, trudno zgadywać zaocznie. Jako dywagację mogę stwierdzić, że zbytnia nadgorliwość w grzebaniu w ustawieniach domyślnych presty po instalacji w mojej działalności też się tak kończyła ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście problem jest gdzieś po mojej stronie. Sprawdziłem na nowej instalce i kurierzy działają.

Nie mogę dojść co się stało. W kodach nie grzebałem, instalowałem tylko kilka nowych modułów.

Myślicie, że te moduły mogły coś namieszać ?. Niestety nie wiem od kiedy przewoźnicy przestali działać, ponieważ nie konfigurowałem ich wcześniej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok, znalazłem powód.

Wprowadziłem kilka magazynów, zaawansowaną gospodarkę magazynową i nie wszystko tam podpiąłem tak jak należy. Po usunięciu zaawansowanej gospodarki magazynowej kurierzy "zaczęli pracować".

 

Dziękuję za próby pomocy.

 

Temat do zamknięcia.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Podobna zawartość

    • Przez lukruk
      Adres sklepu: http://shedance.pl/shop/
       
      Mam problem z ustawieniem kwoty za przewoźnika. Pomimo prawidłowej konfiguracji (od wagi 0 do 14,99kg - kwota 15zł netto, Europa oraz od 15,00 do 30,00kg - kwota 30zł, Europa), to za każdym jak próbuje zmienić kwotę wysyłki wyświetla mi się przy zamówieniu kwota 12,30zł.
       
      Proszę o podpowiedź, czy oprócz panelu PRZEWOŹNICY można jeszcze gdzieś zdefiniować kwotę, tak aby była przypisana na stałe do zamówień ?
      Nie mam pomysłu jak ją zmienić - PROSZĘ o pomoc !!
    • Przez hakeryk2
      Witam,
       
      Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak na karcie produktu (product.tpl) mogę wyświetlić informację o tym jakie są dostępne formy wysyłki dla danego produktu, czyli bardziej precyzyjnie mówiąc - wyświetlić przypisanych przewoźników do danego produktu. Jeśli ktoś jeszcze wie jak obok przewoźników można wyświetlić liczbę dni realizacji oraz cenę za paczkę, która jest do niego przypisana to byłoby świetnie
       
      Informację taką wkleję już sobie w dowolne miejsce, jednak nie wiem jak wygląda zapytanie o wyświetlenie właśnie takiej informacji. Po prostu pod ceną chciałbym dodać np takie informacje: 
       
      Odbiór osobisty - za darmo!
      Przesyłka kurierska: pobranie 7 dni - 25 zł
      Przesyłka kurierska: przelew 7 dni - 15 zł.
       
      Zapewne nie jestem jedynym zainteresowanym takim rozwiązaniem i na pewno komuś innemu to także pomoże
       
      Dziękuje z góry za wszelaką pomoc.

    • Przez Wkar123
      Cześć,

      Czy mieliście kiedyś problem z resetowaniem się wybranego przewoźnika? Mam teraz taką kłopotliwą sytuację i nie wiem jak z niej wybrnąć:

      1. Domyślny przewoźnik jest ustawiony na Pocztę Polską.
      2. Klient w podsumowaniu zamówienia wybiera Kuriera.
      3. Postanawia edytować adres (np. żeby dopisać nowy do faktury), więc klika Edytuj.
      4. Przechodzi na podstronę adresów, wypełnia dane i klika Zapisz.
      5. W tym momencie przechodzi z powrotem do podsumowania zamówienia, ale Presta znowu narzuca domyślnego przewoźnika, czyli zamiast wybranego przez klienta Kuriera ładuje tam Pocztę Polską.
      6. Klient tego nie zauważa i składa błędne zamówienie.

      Jak sobie z tym poradzić? Najnowsza wersja Presty, zamówienia na jednej stronie.
    • Przez enel
      witam
       
      Szukam modulu pokazujacego koszty wysylki w karcie produktu.
      Widzialem gdzies takowy modul tylko problem w tym ze nie pamietam gdzie   dzialanie bylo takie ze w admin normalnie dodaje sie koszta wysylki np na podstawie wagi itp... itd... w karcie produktu   wybieralo sie polozenie skad jestesmy .panstwo  wojewodzctwo.,miasto  i modul wyliczal koszt dostawy. czyli tak jak jest to w przypadku jak klient jest juz zarejestrowany i podal dane wczesniej , i system wylicza koszta dostawy tylko tu bylo to widoczne od razu w karcie produktu
      jezeli ktos bylby mily i zna taki modul prosze o kontakt.Dziekuje
       
    • Przez Yogibabu
      Witam
      buduję sklep na presta1.6.0.6, Moim problemem jest to ze dodałem przewoźnikow, oni są na sklepie, tylko nie wyświetlaja sie w panelu, nie daje się ich modyfikować.
      Po finalizacji koszyka jednak sie pojawiaja, choć tego nie chcę.
      Jak to zmienić, usunąć.
      Wyświetlają się jako darmowa wysyłka.
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 822
    • Postów
      37 123
×