Skocz do zawartości


  • Podobna zawartość

    • Przez KonradoMoreno
      Witam mam pytanie jak usunąć lub zamienić na inny tekst "Shop powered by PrestaShop." w google, od razu zaznaczam że zmieniłem to w Preferencje>SEO>index na mój tekst a potem w Zaawansowane>Wydajność wyczyściłem pamięć podręczną i wymusiłem kompilacje. Pracuje na wersji 1.6.16

      EDIT:
      Przeczytałem że google i inne serpy potrzebują trochę czasu żeby przetrawić zmianę jeśli ktoś jest w stanie to potwierdzić temat do zamknięcia :)
    • Przez AnkaW
      Witam
      Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
      Mam /api/products/{id_produktu} ale:
      - cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
      - nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
      Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
      pozdrawiam
      Anka
    • Przez Mr_DiPi
      Czy ktoś próbował (albo najlepiej - udało mu się) dodać do presty opinie google które klient mógłby zostawić po zakończeniu zamówienia?
       
      ja myslałem o dodaniu tego do order_confirmation.tpl
       
      Niestety nie za bardzo wiem jak wypełnić parametry
      "order_id": "ORDER_ID", "email": "CUSTOMER_EMAIL", "delivery_country": "COUNTRY_CODE", "estimated_delivery_date": "YYYY-MM-DD", https://support.google.com/merchants/answer/7106244?hl=pl&ref_topic=7105160&authuser=0&visit_id=1-636644800301388911-3417185992&rd=1
    • Przez Marta123
      Witam
      problem dotyczy cen netto i brutto.
      Na pewno nie jest to kwestia tłumaczeń bo zostało to sprawdzone.
      Tak samo jak kwestia doliczania podatku.
      Chodzi o takie ustawienia żeby na karcie produktu pokazywało cenę brutto a w koszyku rozbite na netto + podatek.
      Jak to zrobić? Proszę o pomoc.
    • Przez kratek
      Witam!
      Na stronie kategori korzystam z modułu "Blok filtrów nawigacyunych". Są aktualnie 4 strony produktów jednak gdy skorzystam z opcji "Sortuj wg. ceny" - filtr ten nie uwzględnia mi produktów które są przecenione. Np: na pierwszej stronie wyników mam listę produktów (czapki) zaczynające się od 69zł brutto - natomiast na 3 stronie listy wyników znajdują się czapki które podlegają regule cenowej -30% i kosztują 59zł brutto (powinny być na początku). Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem?
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×