Witam,
Mam problem z wyborem sposobu dostawy. Chciałbym, aby była możliwość wyboru jednego kosztu dostawy dla wszystkich produktów. Aktualnie wygląda to tak, że dla każdego produktu z koszyka można wybrać inny koszt dostawy.
Witam
Mam problem z koszykiem na preście 1.6.1.23. Produkty dodają się do koszyka. Widzę ich ilość przy ikonce. Natomiast po najechaniu nie rozwija się koszyk a co gorsze po kliknięciu nie ładuje zawartości koszyka i całej reszty niezbędnej do zakupu. Próbowałem i na one page checkaut i na krok po kroku. Nie generuje żadnych błędów js. Przynajmniej nic w konsoli nie wyskakuje. W trybie dev nie widzę nic podejrzanego. Sprawdziłem templatkę i jest ok a i na domyślnej presty jest ten sam błąd. Oczywiście wyczyściłem pamięć podręczną. Usunąłem też porzucone koszyki. Wyczyściłem niepotrzebne statystyki itd, z bazy.
Może ktoś miał już taki problem i podpowie w czym może być problem
pozdrawiam
Sławek
Wszystko działało Ok do czasu aż nie zacząłem się bawić w instalowanie darmowych modułów od prestashop.com. Aktualnie przy realizacji zamówienia stoję na kroku 2 ADRESY klikając dalej nie chce przejść do Kroku 3 Wybór sposobu dostawy, nie wyrzuca żadnych błędów tylko po prostu tak jak by odświeża stronę. Odinstalowałem moduły które ostatnio instalowałem prawdopodobnie namieszał tu moduł Prestashop security Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Pytanie który moduł odpowiada za realizację zamówienia, co przeładować/przeinstalować żeby znowu zaczęło to działać. Wersja Presty 1.7.3 Pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc
W załączniku to co pokazuje w trybie debugowania na stronie zamówienia
Zaimportowałem produkty z jednego sklepu do drugiego, z pliku csv utworzonego modułem "export products". Produkty są widoczne w bazie produktów, z poziomu panelu administracyjnego (zdjęcia, opisy, wszystko co powinno być), są włączone i wyświetlają się w podglądzie, ale nie są widoczne dla klientów. Oba sklepy są postawione na tej samej wersji Presty (1.6.1.18). Pomóżcie, proszę, bo nie mogę sobie z tym problemem poradzić. Na wszelki wypadek podaję adres sklepu: apopo pl Dodam, że te produkty, które są widoczne, nie są produktami zaimportowanymi lecz wprowadzonymi ręcznie wcześniej.
Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.
Statystyki forum
Tematów
7 825
Postów
37 127
Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.
Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.
Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.