Witam
Ponownie natknęłam się na problem z którym nijak nie wiem co począć. Z zewnętrznej aplikacji chcę ściągnąć dane na temat produktu. Oczywiście uwierzytelniam się itd.
Mam /api/products/{id_produktu} ale:
- cena jaką mi przesyła jest jakaś całkiem absurdalna, na pewno nie jest to aktualna cena,
- nie mogę odczytać przyjaznego linku do produktu.
Co robię nie tak albo gdzie to w ogóle mogę zmienić aby mi się wysyłały poprawne dane? Szukałam ale chyba jako początkującą mnie to przerasta:(
pozdrawiam
Anka
po raz drugi zdarzyło się że zamówienie wpadło do sklepu ale nie dostałem powiadomienia email, w jaki sposób mogę poszukać co było powodem nie wysłania maila?
Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?
Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.
Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?
Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.
Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.
Statystyki forum
Tematów
7 825
Postów
37 127
Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu.
Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.
Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.